I M Franken Geplaatst March 23 Rapporteren Share Geplaatst March 23 Hallo mensen, Hebben jullie misschien een adres van een garage die reparaties verricht aan kitcars, ook als daar een motorfietsmotor in ligt? Mijn ervaring is dat de garages voor de gewone auto's vaak wat 'worstelen' met motorfietsmotoren-techniek (met name als die motor 'customized' is) en motorfiets monteurs de faciliteiten niet hebben om een kitcar met motorfietsmotor te 'servicen'. ik hoor het graag. Achilles Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hilberink.g Geplaatst March 23 Rapporteren Share Geplaatst March 23 In welke regio zoek je een garage? Autotechniek Bakker in Nieuw Vennip. Auto Vakmeester Van Lopik inHardinxveld Giessendam Zij doen veel met sevens maar weet niet hoe ze omgaan met motorfietsmotoren ? Gr Gerrit Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
I M Franken Geplaatst March 23 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 23 Dank je. Gerrit. Zuid-Holland, omgeving Den Haag. Nieuw Vennep ls meest dichtbij. Maar Hardinxveld Giessendam is ook goed te doen. ik ga contact met ze opnemen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts