Ronald Geplaatst December 21, 2020 Rapporteren Share Geplaatst December 21, 2020 Beste kitcar bouwers ik ben een Castellette aan het bouwen en tussen de dorpels en spatborden komen kraalrubbers. Standaard zijn deze zwart en die hebben we al, maar zijn nu aan het kijken of we rode of blauwe rubbers kunnen toepassen. Deze steken namelijk mooi af bij een zwarte body. Hebben jullie tips? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joey van den Bogaert Geplaatst December 28, 2020 Rapporteren Share Geplaatst December 28, 2020 (bewerkt) Hoi Ronald, Burton car company in Zutphen eens proberen. Die hebben ook een kraalrubber tussen de bodydelen zitten Joey December 28, 2020 bewerkt door Joey van den Bogaert Verkeerde naam bedrijf Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hilberink.g Geplaatst December 28, 2020 Rapporteren Share Geplaatst December 28, 2020 https://www.hotrod.nl/shop/contents/nl/d478.html Hier heb ik mijn rubbers besteld ook in rood . Gr Gerrit Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts