Ga naar inhoud

Workshop Garmin navigatie 25 februari


Ramon Koch

Workshop Garmin navigatie 25 februari  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Inschrijving

    • Ik ben aanwezig en kom alleen
    • Ik ben aanwezig en breng een introducée mee
    • Interesse in toekomstige workshop
  2. 2. Laptop

    • Ik breng een laptop mee
    • Ik wil een windows laptop gebruiken (max 2 beschikbaar


Aanbevolen berichten

Nieuwe inschrijving voor aanstaande bijeenkomst. Uitleg en programma onder deze link: http://www.kitcarclub.nl/forum/index.php?/topic/7320-workshop-garmin-navigatie/

Toevoeging: Er lijkt iets mis te zijn in de inschrijving.....ik zie namelijk 3x aanvraag laptop en ik heb er slechts 2 beschikbaar. Graag even in antwoord melden of je een laptop als uitlener nodig hebt. Voorkeur is voor eigen laptop zodat de situatie thuis niet afwijkt van die in de workshop.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het toeval wil dat ik in die periode een aantal dagen aan het oppassen ben in de Belgische Ardennen. En ik heb een Garmin Zumo omdat de Striker geheel waterdicht is... ;) Mijn windows xp laptop trekt het niet meer en het alternatief draait op Ubuntu. Ik kijk wel met iemand mee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-1-2017 om 23:13 zei Dirk Strikwerda:

Het toeval wil dat ik in die periode een aantal dagen aan het oppassen ben in de Belgische Ardennen. En ik heb een Garmin Zumo omdat de Striker geheel waterdicht is... ;) Mijn windows xp laptop trekt het niet meer en het alternatief draait op Ubuntu. Ik kijk wel met iemand mee :D

Hallo Dirk,

Je kúnt een laptop van mij lenen. Ik heb er 2 voor vrij gebruik, dus dat kan altijd. Natuurlijk is het een uitstekende optie om een team te vormen met iemand anders, leren van elkaar is ook een goede methode om snel gevoel voor de zaken te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Als echte Appelgebruiker eerst een paar dagen aan het worstelen geweest om een Windkloot klapdoos aan de praat te krijgen. Wat een drama. Keer op keer op keer updates binnenhalen en installeren.

Eindelijk gelukt en Basecamp gedownload en geïnstalleerd.

Ik zal dus ook van de partij zijn. Komt mooi op tijd om de voorjaarsrit uit te zetten.

Ik rij via Antwerpen naar Maastricht en heb nog 3 plaatsen vrij. Als er iemand langs de route wil mee rijden graag even een pb-tje.

groetjes

Ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows is geen verplichting! Mij is alleen bekend dat Basecamp onder Apple "anders" werkt dan bij Windows. Omdat ik niet weet wat de verschillen zijn kan ik er (te) weinig rekening mee houden in de bijeenkomst. Vandaar de voorkeur voor Windows, maar uiteraard geen must.

Inmiddels is bij mij 1 laptop gesneuveld :sad: en heb ik slechts 1 win-doos ter beschikking.

 

Ook moeten er zsm nog enkele aanmeldingen komen, want de zaal kan ik pas vanaf 8 personen boeken. Weliswaar kan ik de zaal altijd boeken, maar minimale afname is 8 personen en dan lopen de kosten weer uit de pas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien moet je gelijk een rondrit organiseren na afloop. 
Lijkt me een uitgesproken passende invulling van zo'n dag over navigeren,
Dan kunnen de deelnemers gelijk zien of ze het begrepen hebben en komen er wellicht meer mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht een kleine wijziging in de plannen, alleen betrokken op de locatie.

Is het voor de deelnemers een probleem om naar Heerlen te komen, in plaats van Maastricht? Daar heb ik een betere ruimte ter beschikking, tegen een lager tarief, én de auto's kunnen achter slot en grendel geparkeerd worden.
In het gebouw waar ik werk (bedrijfsverzamelgebouw) zijn voldoende ruimtes vrij op zaterdag, het hek van het terrein kan dicht en op slot (tenzij er andere huurders binnen of buiten moeten). Het gebouw ligt in een hele stille omgeving, in een nette buurt van de stad en dus weinig risico dat er veel volk op af komt.

 

Hier een promo "filmpje" 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig. Ik ging er al van uit dat het geen probleem was. Bij mij op de zaak zitten we een heel stuk beter, relaxter en (niet onbelangrijk) goedkoper. In principe zijn we daar zaterdags alleen, dus moeten we niet strak aan een eindtijd vasthouden.

In elk geval is nu zeker dat het door kan gaan. De andere zaal moesten we toch echt met 10 personen zijn om binnen budget te blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...