Spring naar bijdragen

18s bak manta

Bauke busscher

Recommended Posts

ongelooflijk, ik zocht vorige maand een manta carter en vond iemand die een motor plus bak (alleen compleet) wilde verkopen. Was niet zo duur maar ik dacht,zo'n bak en blok raak ik nooit meer kwijt, heb alleen carter nodig. Er stonden er toen trouwens 2 op marktpaats, misschien nog steeds? Ik zag wel dat iemand anders een bak plus motor aanbiedt op marktplaats, zoek op 18s. Heb trouwens nu een carter ergens uit friesland vandaan gehaald (ook zeldzaam aan het worden). Heb nog een extra carter over ook, gegoten alu met big wing ingekort mocht er iemand interesse hebben (C20XE in seven). Sorry bauke, had je graag geholpen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Pascal Wassen

wil je er een 20l 16v tegen zetten? als goed is heb ik nog een 4 bak, zal ff gaan neuzen. als hij er is kun je hem voor paar eurie hebben want die wat ik heb uitgebouwd toen heeft syncro ringen stuk, dus revisie is nodig. 1.8 of 2l omega pas ook de 16 klepper tegen (ohv 2l omega) carters heb ik niet meer voor de 1.8s

pascal

ps ben met vriend samen een c-coupe aan het opbouwen, ga de "makkelijke" tuning methode doen en opel puristen gek maken en er een audi turbo met ford bak infleppen :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...