Gast Marc Jennen Geplaatst: 14 november 2014 Rapporteer Geplaatst: 14 november 2014 Dag SjonBen in het bezit van een rechts gestuurde Westfield speedsport 1800 zetec met injectie en Jenvy throttle bodies van bouwjaar 2004.Heb de wagen in 2009 gekocht in Engeland en in de winter van 2010 volledig gedemonteerd, gezandstraald, gemetaliseerd en gepoederlakt.In 2013 is er nog een volledige nieuwe ecu (aan te passen via laptop) geplaatst om te voldoen aan de opgelegde milieunormen.Wagen staat op correcte Belgische papieren en is in zeer goede staat, na de verbouwing nooit in de regen gereden en altijd binnen gestaan.Voor meer foto's (tijdens de verbouwing, inbouw ecu...) of info ivm de vraagprijs mag je mij altijd contacteren.Marc J.
Sjon Boots Geplaatst: 16 november 2014 Auteur Rapporteer Geplaatst: 16 november 2014 Goedemiddag Marc,Ben zeer benieuwd en zeker geintreseerd.Heb je voor mij nog meer foto's ?Heb je voor ook een kopie taxatie rapport?Graag een richtprijs wat je er eventueel voor vraag.Hoor graag van je !Mijn email adres is sjon43@hotmail.com.Alvast bedankt!Groeten Sjon Boots
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.