Ga naar inhoud

benzinepomp injectiemotor gevraagd.


Richard Aerdts

Aanbevolen berichten

Ik heb eindelijk de beluchting groter gemaakt. Hier zit nu een flinke nippel op met een slang met een inwendige diameter van 10 mm op. Lengte slang 150 mm.

Dit moet genoeg zijn, denk ik. Als het weer dit weekend mee zit ga ik testen. 8)

Maandag heb ik weer een zwaar onderzoek dus dan ben ik weer een hele tijd niet in staat om te testen of dit iets heeft geholpen. Ik wil bij Lelystad eigenlijk eens met de striker mee rijden, zoniet gaan we maar met de Marcos meedoen. :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag op een foto dat je de pomp horizontaal hebt gemonteerd. Ik weet van div. pompen dat ze vertikaal gemonteerd dienen te worden ivm flow en aanzuigen van lucht.

Kun je altijd even navragen

Succes,

Onno

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Toch maar een Bosch motorsport pomp gekocht en alles weer terug omgebouwd naar het originele Toyota principe.

Vandaag eindelijk Eureka. Hij blijft lopen . Wat is dat een opluchting.

Het was behoorlijk nat dus er was continu wielspin, maar er zit wel wat potentie in die blacktop. Heerlijk. :P

Na opnieuw een heel donkere tijd met een heleboel ziekenhuis bezoeken en de onzekerheid over het wel of niet terugkomen van de ziekte die mij vorig jaar wilde slopen is dit toch wel even een heerlijk moment.

Naast de goede uitslag deze week over het feit dat mijn huidige lichamelijke klachten niet gerelateerd zijn aan het vorige heb ik maar wat extra donuts gedraaid.

Ik heb wel een tip gekregen van om de pomp in een koelhuis te plaatsen.

Iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bernard Verdoorn

Ik heb wel een tip gekregen van om de pomp in een koelhuis te plaatsen.

Iemand hier ervaring mee?

de benzine door de pomp (ongeveer 5 liter per minuut)

is koel zat en genoeg benzine om hem goed te koelen.

met een koelhuis of andere thermische isolatie veroorzaak je juist

alleen maar problemen..

Na opnieuw een heel donkere tijd met een heleboel ziekenhuis bezoeken en de onzekerheid

het overwinnen van iets kleins geeft je juist dan zekerheid en zelfvertrouwen dat je nog iets in de hand hebt...

veel sterkte..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...