Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Today
  2. Joey van den Bogaert

deurtjes

Gunter Schmidt is technische delen. Christof Rothe zijn body delen dus ook de deuren.
  3. Yesterday
  4. Richard Aerdts

te koop VX220 supercharged

Te koop zeer fraaie Vauxhall VX220. De lijst met opties die aan deze auto zijn toegevoegd is zolang dat ik er gewoon niet mee ga beginnen. Kortom alles is aangepast. Verleden jaar nieuwe distributieketting en nieuwe olie etc. gehad, daarna niet meer gereden vanwege ziekte. Heeft een Eaton M63 Supercharger met intercooler en aangepaste ECU is behoorlijk snel en hier ook helemaal voor aangepast. Alles functioneert en is zelfs echt waterdicht met de Hardtop en softtop. Gaat weg omdat ik er niet meer mee kan rijden. Auto is momenteel geschorst en krijgt daarom bij verkoop nieuwe a.p.k. Heeft Nederlands kenteken en is R.h.d. maar kan eventueel omgebouwd worden tegen meerprijs. Vraagprijs 16.500,-
  5. Peter Scheilen

deurtjes

Ik vermoed dat het deze deuren zijn: http://www.cr-modelltechnik.de/7zuframe.htm Als ik het goed hem komen de deuren van Germ hier ook vandaan. Grtz. Peter P.s. overigens staan nog meer VM gerelateerde carbon delen op deze website.
  6. Walther van den Biggelaar

deurtjes

Het door Edwin genoemde telefoonnummer heb ik gebruikt, tevergeefs. Ik heb nu meer gegevens en doe een nieuwe poging. Bedankt.
  7. Last week
  8. Jaap Aukema

Even voorstellen

Ik probeer een foto toe te voegen maar 1 mb wat weinig
  9. R. Broer

Humbaur KFT1300 trailer te koop

165 cm breed en 295 cm lang. Dit betreft dus het rijvlak. Zeker ook een leuke auto, maar de looks van een Lotus overtreffen die van de Opel.
  10. Beste Gerrit, Nee dat is een andere seal. Toch bedankt voor je support. Gr Eric
  11. Richard Aerdts

Ik heb nog een VX220 Supercharged in de aanbieding, veel sneller op de zelfde bodemplaat. Mag weg staat op NL kenteken.
  12. Francesco De Stefano

deurtjes

Erg benieuwd, wil je ons op de hoogte houden? Alvast dank, Francesco
  13. Francesco De Stefano

Noord nederland de drie Provincies 18-8-2019

Hoi Joey, Toevallig ben ik in deze omgeving op vakantie. Ik heb alleen wat vragen: Is het Opeinde of Opende?? Liggen beide in Groningen en vlak bij elkaar. De Pyramide is in Opende. Begint de tour daar en is het vanaf 10 uur verzamelen? En tot slot; hoever is de eerste stop tot de lunch? Dit i.v.m. de vertrektijd vanaf het startpunt. Hoor t graag, groet Francesco
  14. hilberink.g

deurtjes

De blauwe vm is van Germ Hessink. Misschien hem even berichtje sturen . Gr Gerrit
  15. Edwin Haerkens

deurtjes

+49 171 4126510
  16. Tijdens de ALV in Lelystad zag ik een mooie VM77, blauw metallic, met Duratec-motor en glasfiber deurtjes die meer armruimte bieden. De leverancier zou zijn Gunter Schmidt van GS-Motorsport Duitsland. Ik kreeg het telefoonnummer, maar helaas, mogelijk verkeerd genoteerd. Wie kan mij informeren hoe met Gunter Schmidt in kontakt te komen? Bij voorbaat dank.
  17. Is dit het zelfde rubber als tussen de spatborden. Dan heb ik nog wel een paar meter liggen. Gr Gerrit
  18. Willem van der Velde

Wat zijn de maten van de laadvloer ?
  19. E. Scholte Albers

Connectoren gezocht

Ad, meestal staat er een nummer op de connector en het logo van de fabrikant. Je kunt ook kijken op de sensor. Het wordt meestal als set geleverd door bijv. Denso. Via het nummer is het makkelijker zoeken. Een dealer zal je waarschijnlijk niet verder kunnen helpen omdat zijnniet eeten wie de leverancier can deze kit is. succes, Eric
  20. Ad Huijgens

Connectoren gezocht

Nog niet Menno. Je moet ergens beginnen. Mocht je iets vinden hou ik me aanbevolen. Ik ga ondertussen ook bij de dealers informeren. Alvast bedankt.
  21. Menno Groenendaal

Connectoren gezocht

Hoi Ad, Ik heb al een beetje gezocht maar kon zo snel niets vinden. Als er geen weerstanden in de stekker zijn opgenomen zou je hem in theorie kunnen vervangen voor een andere connector. Heb je de landrover dealer al geprobeerd?
  22. Ad Huijgens

Connectoren gezocht

Ik ben op zoek naar 2 connectoren voor mijn lambdasondes. Met name het deel van de kabelboom. Zijn van een Land Rover met EFI motor. Zie foto's gr. Ad
  23. Tim Valk.

Komt zeker goed
  24. Dank jullie wel voor de tips. Gr Eric
  25. Joey van den Bogaert

Noord nederland de drie Provincies 18-8-2019

Vindt plaats op 18/08/2019 van 10:00tot 18:00 Provincialeweg 2, 9865 AH Opende Deel Nederland: Groningen Locatie: De pyramide in Opeinde Adres: Provincialeweg 2, 9865 AH Opende Organisatie: Kees Lommers De rit gaat door de 3 provincies. Het startpunt is de pyramide in Opeinde. Je komt er via de A 7 afrit Friesche Palen. Het adres voor de lunch ligt aan de N 373 Hoofdweg 1 9305TD in Roderesch Herberg van Es , er is een groot parkeerterrein. Veel wegen hebben een naast gelegen fietspad waardoor het rijden in de Seven minder stressvol is. Voor mensen die even volop het gas erop willen zetten: Er zijn veel zeer rechte wegen. Alle niet SSCN leden graag aanmelden via: meetingcoordinator@sevenclub.nl Lid/vriend van de SSCN betaald 5 euro per persoon inschrijfgeld. Niet lid betaald 10 euro voor de bestuurder met auto en 5 euro per persoon. Dit is voor de koffie/thee met wat lekkers. Voor iedereen is de route (na aanmelding) beschikbaar voor het navigatiesysteem. Ook zal er voor de liefhebbers een papieren route beschikbaar zijn.
  26. rubberhuis maastricht..mvrgr
  27. R. Broer

Ik ben idd in de markt voor een knappe Elise 🤗. Mooie rode of gele of een ander opvallend kleurtje.
  1. Load more activity
  • Create New...