Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Yesterday
  2. HVLP spuit of een roller. Merk maakt niet zoveel uit komt toch allemaal uit China met een merk branding als onderscheid. Goed schoonhouden dan doen ze het best aardig.
  3. Meer nieuws volgt nog 🙋🏼‍♂️
  4. Wil zelf wat aan de slag gaan om een paar dingen te spuiten, zowel grondverf als lak. Kan dat met 1 pistool of heb ik voor elk eentje nodig? Enige tips wat ik nodig heb? Niks duurs, ik ben geen pro :)
  5. Last week
  6. Joey van den Bogaert

Westfield gordels

Wat voor gordels zoek je? Ik heb een set 4 punts fia gordels geplaatst en die kan ik relatief makkelijk verstellen. Heup gordel is altijd dat ik deze vanaf buiten moet doen. Borst is zelf te doen.
  7. Earlier
  8. Kooi is besteld in de UK en wordt door Caged gemaakt, ben benieuwd! Verschillende bedrijven gesproken hier in Nederland maar was allemaal te duur, hadden geen zin of het was allemaal moeilijk, moeilijk... Ik zal een foto update wanneer de kooi erop zit
  9. hilberink.g

Westfield badge

Ik kreeg via de seven club het ver zoek van iemand of er nog iemand is Die nog gebruikte / overbodige badge's heeft liggen. Westfield badge Hi, My name is Marc Veenhuis, I am a 56 years old car enthusiast. I’ve had 7 strokes and I have most physical difficulties from them. But to keep being involved in cars I collect car badges. Do you have an old or slightly damaged Westfield badge for my collection please ? Important cars like Westfield shouldn’t be missing in a collection Thank you very much With kindest regards, Marc Veenhuis Meindershof 45 7255 BT. Hengelo Gelderland The Netherlands Gr Gerrit
  10. De berekende C zou 294 lbs/inch zijn met 10 werkzame windingen voor deze 1.9" veer. De meest dichtste commerciële rate is dus 300lbs.
  11. Harm Boerma

Dutton project

heb je al een stuurhuis? ik heb er weer grote voorraad van!!
  12. Mis het niet ! Wij, Remy van Gaalen en Wim van den Hil (Roadtripper Driving Events) vinden het weer eens tijd voor wat actie. Dus hebben wij een compleet verzorgde roadtrip voor jullie uitgestippeld. Lees hieronder wat je gaat doen, en geef je op voor deze prachtige trip waar je zeker te weten een glimlach van oor tot oor over gaat houden . WAT GA JE DOEN?De naam zegt het al, Kurvenspaß, heel veel pret in je Super Seven en aan bochten geen gebrek.We gaan een lang weekend naar Duitsland (Eifel) met zijn mooie wegen waar je nog geweldig kunt rijden. Drie schitterende routes die verleidelijk slingeren door de prachtige natuur, langs kronkelende riviertjes en over glooiende heuvels en bergen met fantastische uitzichten.De vele pittoreske dorpjes met vakwerkhuizen. We rijden langs burchten en kastelen, door bossen en langs kratermeren. Je kunt zelfs een waterval bezoeken.WAT IS INBEGREPEN?Ontvangst met koffie of thee en wat lekkersEen TomTom met 3 prachtige routes (bruikleen)Een routebeschrijving met informatie en tips (stops & lunchlocaties)Twee overnachtingen in een gemoedelijk familiehotelTwee maal uitgebreid ontbijtbuffetTwee maal 4 gangen diner (keuzemenu)Een “give away” HOE EN WAT?We starten vrijdagochtend om 10.30 uur vanaf een karakteristieke locatie te Simonskall in Duitsland met de eerste route (212km) richting ons hotel. De tweede route (218km.) op zaterdag is een rondrit door de Eifel.Zondag rijden we de laatste route (180km.) richting het eindpunt, afsluiting rond 16.00 uur.Onze uitvalsbasis voor beide dagen is een gezellig familie hotel gelegen in de Eifel aan het water. Het hotel beschikt over een gezellige "biergarten” waar we kunnen napraten onder het genot van een drankje. De lunch en de drankjes zijn voor eigen rekening.PRIJZEN?Totale arrangement op basis van een 2 - persoonskamer € 295,- p.p.Totale arrangement op basis van een 1 - persoonskamer € 335,- p.p.AANMELDEN?Aanmelden en/of informatie aanvragen via info@roadtripper.nlAanmelden voor 31 januari 2020 kurvenspab.mp4
  13. Peter Pepping

Westfield SEiW project, C20XE gaat presteren onder druk!

75W\140, maar orginele mocht ook.
  14. Peter Pepping

Op de foto lijkt dat inderdaad zo maar nee, het filter zit veilig! laagste punt is nu de dry-sump pan.
  15. Ja Willem, bedankt voor de opmeting.
  16. Harm Boerma

zo te zien is dat een standaard type 9 bakhuis dus met een bronzen bus op de secondaire as. du niet de sterkere uitvoering met het lagertje erin. kan prima zijn dat de vertanding dit vermogen aan kan maar ofdat er van binnen nog aanpassingen zijn gedaan hangt af van de fabrikant. en daar zit helaas veel verschil in. max koppel op een quaife t9 is 260nm of meer nm met minimaal 3500 toeren op de primaire as. dit ivm smering onder dat toerental lopen ze kapot met meer dan 260nm welke olie is jou geadviseerd?
  17. Rudie Heikens

Peter, heb je geen problemen met de grondspeling? Oliefilter lijkt nogal uit te steken. Ik heb dat bij mij veranderd, en gebruik nu een 30mm korter filter (met terugslagklep). Dat scheelt ongeveer de helft.
  18. Heb je zo voldoende gegevens ? Gr Willem
  19. diameter 10 mm veer diameter Lengte 240 mm veer lengte
  20. Peter Pepping

Deze bak moet volgens de verkoper in ieder geval 280 pk aankunnen (max koppel zou ms handiger zijn) of bedoel je iets anders met versterkt, Harm? vandaag begonnen met de ombouw, motor eruit voor wat onderhoudswerkzaamheden en om de bak te kunnen wisselen.
  21. Beste forumleden, ik kan de gordels die ik nu in mijn westfield heb niet goed verstellen en wil daarom andere monteren. Nu kom ik er niet echt uit online welke te kiezen. Iemand een advies?
  22. Bedankt voor de reactie Willem. Ik wil inderdaad de originele schokdemper met verlengstuk vervangen voor een langere schokdemper met center 375mm die ik heb liggen (zie pic). Deze zijn voorzien voor een veer met ID2.25" (binnendiameter) waar de kortere een veer met ID1.9" hebben. Ik wil de rate (lbs/inch) en lengte weten om een nieuwe veer met ID2.25" te bestellen. De rate is meestal niet gekend daarom kan ik weg met de draaddiameter, en aantal windingen nt voor een veer van 2.25" om die te berekenen. Hebt u ook veren voor deze langere dempers die u kan opmeten?
  23. Is het niet zo dat er nu een originele schokbreker op een widetrack draagarm zit en dat het verschil [ te korte afstand ] opgelost is met een verlengstuk op de onderste U beugel ? Ga je dan het verlengstuk nog gebruiken en een langere schokbreker ?? Ik heb nog een set widetrack schokbrekers liggen die wil ik wel voor je opmeten hard op hard gat maat lengte [ overigens niet te koop ] Gr Willem
  24. Hallo, Heeft iemand een Westfield met vooraan widetrack ophanging met veren van 2.25" of 57mm binnendiameter ipv 1.9". Zou u mij de maten van de veer kunnen doorgeven aub. (Vrije lengte - dikte van de veer bv.10mm - aantal windingen of nog beter pond/inch). Dit is voor het ombouwen van de huidige demper met veren van ID1.9" met verhoging. Dank voor uw reacties. .
  25. Gerrit! Heeft iemand vandaag al tegen je gezegd hoe geweldig je bent???
  26. Rudie op 4 minuten is het stukje van het rondkloppen. Gr Gerrit
  27. Hoi allemaal. Een tijdje geleden zag ik een Youtube-filmpje waarin bij Caterham (?) aluminium werd geklopt om een ronde framebuis ( achterste hoeken vd auto) met behulp van vuur, zeep(?) en een hamertje. Er is hier op 't prachtige forum al eens naar verwezen. Wie kent de link?
  28. Aha oké duidelijk verhaal Thanks
  1. Load more activity
  • Create New...