peytr Geplaatst: 12 juni Rapporteer Geplaatst: 12 juni Beste mensen, Ik heb een VM op het oog, die me (tot mijn verbazing) helemaal niet past. De pedalen staan zo ver naar achteren dat ik mijn voeten er nog ruim achter kan plaatsen (en dan zit ik goed, maar kan ik niet rijden). De vraag is: is het doenlijk om de pedalen naar voren te plaatsen en wat heeft dat om het lijf? De vraag is wat generiek maar ik heb helemaal geen ervaring met autotechniek. Grt bij voorbaat dank! Peter Quote
Ben Ubaghs Geplaatst: 13 juni Rapporteer Geplaatst: 13 juni Hoi, Aangezien het kitcars zijn kun je eigenlijk wel alles aanpassen als je het aandurft en kunt. Vraag en plaats eens een foto ter verduidelijking, want in mijn VM is dat niet het geval. Gr, Ben Quote
peytr Geplaatst: 13 juni Auteur Rapporteer Geplaatst: 13 juni Wanneer ik nog een keer naar de auto toe ga zal ik dat doen (stom dat ik geen foto's nam) maar hij staat hier een aardig stukje sturen vandaan. Wat ik nog niet schreef: ik ben ruim 1,90 lang en relatief lange benen. Eerder zat en reed ik in een VM en dat paste prima, een soort van comfortabel zelfs. Grt! Peter Quote
Rudie Heikens Geplaatst: 15 juni Rapporteer Geplaatst: 15 juni Ook een oplossing is: de stoel verplaatsen. Kan ook met een slede maar dan komt de stoel wel wat omhoog... Quote
Francesco De Stefano Geplaatst: 16 juni Rapporteer Geplaatst: 16 juni Ik denk dat je een verdiepte bodem hebt, dan kun je inderdaad je voet er onderdoor steken. Ik heb de mijne zelf gebouwd en met het verplaatsen van de pedalen haal je jezelf nogal wat op de hals. Niet doen is mijn advies. Met naar voren bedoel je waarschijnlijk richting de neus van de auto. Je komt dan al niet meer uit met de pedaalslag van je koppeling. Over 2 weken ga ik de hoofdkoppelingscilinder van de mijne vervangen. Als je eens van dichtbij wil kijken hoe het daar zit ben je welkom. Stuur mij dan even een pm. Rijswijk (ZH) . Quote
peytr Geplaatst: 17 juni Auteur Rapporteer Geplaatst: 17 juni Autootje is intussen verkocht (niet aan mij) en -hoewel ik het jammer vond- is daarmee het probleem even van de baan. Evengoed bedankt voor jullie feedback! Quote Ook een oplossing is: de stoel verplaatsen Ja, daar zat inderdaad ook potentie. De stoelen leken me wat dik en een vaste, dunne stoel zou mogelijk enkele centimeters opleveren. Dat zou misschien genoeg kunnen zijn en er zijn mooie stoeltjes te koop van CF met een dunne padding er in. Quote Met naar voren bedoel je waarschijnlijk richting de neus van de auto Ja, dat is inderdaad duidelijker gezegd! Quote Als je eens van dichtbij wil kijken hoe het daar zit ben je welkom. Stuur mij dan even een pm. Dat zal ik alsnog zeker doen omdat ik het leuk vind om een andere VM van dichtbij te zien! Hoewel ik ook andere autootjes in het vizier heb vind ik de VM toch de mooiste. Met vriendelijke groet, Peter Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.