Ga naar inhoud

1000 bochten door Twente en Duitsland 19 mei 2024

Joey van den Bogaert

Aanbevolen berichten

Het is nog een eindje weg maar de aankondiging maak ik al wel aan!

Op de 1e pinksterdag 19 mei 2024 zal ik de rit 1000 bochten door Twente en Duitsland organiseren. Naast het eind zullen we ook starten bij Erfgoed Bossem in Lattrop.

https://maps.app.goo.gl/Re8y9Jc17kPscM7x9

Vanaf 10 uur staat de koffie/thee en lekkers klaar, rond 11 uur vertrekken wij om de rit te rijden en zullen eerst richting noord Twente rijden en hier zal ergens een lunch locatie zijn waar wij kunnen stoppen. Na de stop gaan wij de grens over om door Duitsland te rijden. Duitsland heeft als voordeel dat eigenlijk alle buiten wegen 100km/h zijn. Na een stuk Duitsland gaan wij de grens weer over en eindigen in de omgeving van Lattrop bij Erfgoed Bossem (zie foto). De totale lengte van de rit zal zo'n 140km zijn.

De rit word vanuit de KCC georganiseerd met aansluiting van de SSCN leden.

In de loop van de tijd zal ik meer informatie gaan delen over de start+lunch locatie en zullen er een routeboek en navigatiebestanden delen.

Inschrijven via: 

50183515767_9b493bea53_h.jpg

aangepast door Joey van den Bogaert
Start locatie toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • 1 maand later...
Op 12-12-2023 om 19:34, Peter Scheilen zei:

Hier ook in de agenda gezet, t.z.t. even kijken 😃

Grtz.
Peter

Helaas verhinderd 🫣

Alvast heel veel rijplezier!

Grtz.

Peter 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Beste KCC leden,

Eindelijk ga ik doen wat ik al jaren zeg en dat is een tourrit specifiek voor de KCC organiseren.

Op zondag 19 mei (1e pinksterdag) zal de tourrit 1000 bochten door Twente en Duitsland vanaf Erfgoed Bossem nabij Lattrop starten.

Vanaf 10 uur in de morgen staat hier de koffie, thee en krentenwegge klaar (KCC clubleden betalen geen inschrijfgeld, dit is voor maximaal 2 personen). Zo rond 11 uur a half 12 zullen we starten met de tourrit. Ook niet KCC clubleden zijn gewoon welkom. Zij zullen zelf de kosten voor de koffie betalen.

De rit zal eerst door Twente gaan en we zullen niet veel dorpen en steden aan doen. Na een lunch (is iedereen vrij in waar dit te doen) gaan we via een smalle grensovergang Duitsland in. Duitsland heeft als voordeel dat je op veel wegen 100km/h mag rijden en de benzine voor onze auto’s een stuk goedkoper is. Daarom zijn er ook 2 tankstations in de route opgenomen waar je super plus (98) kunt tanken.

De route leid ons langs veel verschillende landschappen met landbouw, een oud vliegveld, bossen, heide gebieden en heuvels. Na de rit zijn wij weer welkom bij Erfgoed Bossem. Hier is een ieder vrij om te genieten van een drankje (wel voor eigen rekening). Als er een wens is om te blijven eten in de avond dan graag ZELF contact opnemen met Erfgoed Bossem (tel: 0541-221392). Als je wilt deelnemen aan de tourrit graag aanmelden via het KCC forum. Ook zullen op het forum de routebestanden voor navigatiesystemen en een PDF met een uitgeschreven route worden gedeeld.

Voor andere vragen mag je mailen naar joey.meeting.sscn@outlook.com.

Tot 19 mei in Lattrop!

1000 bochten.jpg

1000 bochten 2024.gpx 1000 bochten 2024.itn 1000 bochten 2024.kml Ritinstructie.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja wat moet je er van maken... de weersverwachting is op dit moment in de loop van de dag niet fijn! Maar ik weet dat er leden van verder komen, er hotels en andere plekken zijn geboekten de KCC graag weer een lekkere tourrit wil maken. Ik laat de rit gewoon doorgaan, geen zin om met de seven te komen dan lekker met de daily driver komen! We maken er een gezellige 1e pinksterdag van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...