Ga naar inhoud

KCC Trackdays 2023


Gert Zwart

Aanbevolen berichten

Ook dit jaar zijn er weer 2 trackdays van de KCC op het Midland Circuit te Lelystad.
 
Zet alvast in jullie agenda's de volgende data, Zaterdag 27 Mei en Zondag 20 augustus.
 
Op deze dagen kun je met je kitcar, de behendigheid en racekunde van jezelf testen.
Of je nou al jaren mee rijdt met Wimedo, of dat het compleet nieuw voor je is. dit maakt niet uit, een ieder is welkom.
Heb je vragen die dag, dan lopen er genoeg mensen met voldoende racekennis rond 😉
 
Ben je lid van de KCC dan zijn deze dagen gratis, anders kun je voor het gereduceerde tarief van 50 euro lid worden voor 2023 en
dan pak je deze 2 trackdays mooi mee.
Naast dat je deze dagen dan gratis kunt deelnemen, krijg je ook 4 keer per jaar een mooi clubblad en heb je toegang tot
alle georganiseerde ritten van de KCC, hoe mooi is dat!!
 
Voorgaande jaren waren leden in grote getalen aanwezig en we hopen dit jaar ook weer op dezelfde grote opkomst.
 
Wat heb je nodig voor deze dag?
1. Kitcar
2. Helm
3. Milieuzijltje voor onder de auto.
 
 
Het programma is eigenlijk net zoals de laatste jaren:
1. Technische keuring vanaf 9.30
2. Rijders uitleg 10.30
3. Afhankelijk van animo tot 16/17.00 Uur rijden.
 
We hopen jullie in grote getalen te verwelkomen op de KCC Trackdays!!
 
Groeten Bas, Menno, Gert, Marc, en Salem
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
Op 11-4-2023 om 07:53, Tim Valk. zei:

Jammer maar in mei kan ik er niet bij zijn in augustus kom ik weer zeker

Dat worden extra hakkevleesballen in het jus gooien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
50 minuten geleden, AP Slump zei:

Ben er bij! 

Nog specifieke tips voor preparatie?

Goede banden, geen lekkage van vloeistoffen (check je tankdop of die bij scherpe bochten niet lekt, komt nog wel eens voor), verse remvloeistof (vocht kookt sneller waardoor je stoom bellen kunt krijgen), verse motorolie (olie wil nog wel eens enkele jaren erin blijven voordat het ververst word omdat je weinig rijd), zeil voor onder de auto als je stil staat en onverhoopt lekkage hebt, zorg dat alles vast zit, check je brandstofslangen of deze niet poreus zijn.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-8-2023 om 17:55, arn zei:

Als het niet regent ben ik erbij. Misschien een stomme vraag maar wat houdt een milieu zeiltje in? Is dat gewoon een plastic zeil waar je auto op past? Moet ik me ergens van te voren inschrijven of aanmelden of is dat ter plekken?

Inderdaad gewoon een plastic zeil waar je auto op staat.

Ter plekke inschrijven en dan technische keuring. Hierboven staan de aandachtspunten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
22 uren geleden, AP Slump zei:

Link verwijst naar trackday 27 mei en werkt niet 
Kun je hem nog een keer publiceren?

Als het goed is moet het werken. En de foto's zijn inderdaad van 27 mei 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...