Ga naar inhoud

Helemaal niemand meer?


Francesco De Stefano

Aanbevolen berichten

Inmiddels zit ik al zo’n 20 jaar op dit forum. Wat me opvalt is de afwezigheid van bedrijvigheid. Niemand die nog een auto aan het bouwen is of een andere motor aan het monteren is? Ik mis de bedrijvigheid van vroeger een beetje…..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben recent lid geworden en vind het ook stil hier. (niet dat ik JONGE aanwas ben)

Ben net aan de slag gegaan met mijn vorig jaar aangeschafte MK Indy Classic. En kan vast binnenkort wel wat hulp gebruiken.  :-) 

bv; hoe ik mijn differentieel het er het makkelijkst uit krijg.

Of: wie er een bedrijf weet wat een gat in de benzinetank kan zagen en een alu ring oplassen. Zodat ik een vlotter voor de tankinhoud kan monteren. 

Ik begrijp dat ik dat allemaal kan vragen en dan ook nog antwoord krijg? ;-) 

Ik zie nu vooral veel posts van jaren oud :-|

 

aangepast door Lmario
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-3-2023 om 15:47, Francesco De Stefano zei:

Inmiddels zit ik al zo’n 20 jaar op dit forum. Wat me opvalt is de afwezigheid van bedrijvigheid. Niemand die nog een auto aan het bouwen is of een andere motor aan het monteren is? Ik mis de bedrijvigheid van vroeger een beetje…..

Facebook en WhatsApp is het medium wat nu veel gebruikt word.

Het bouwen van een nieuwe auto is niet meer mogelijk omdat het erg kostbaar is en teveel regeltjes. Veel "jongeren" hebben niet meer de financiële middelen om er een auto bij te hebben of iets te bouwen zoals een kitcar. Ook zijn er tegenwoordig auto's die het zelfde als een kitcar kosten met dezelfde prestaties maar die kunnen ook als daily driver gebruikt worden... 

20 uren geleden, Lmario zei:

Ik ben recent lid geworden en vind het ook stil hier. (niet dat ik JONGE aanwas ben)

Ben net aan de slag gegaan met mijn vorig jaar aangeschafte MK Indy Classic. En kan vast binnenkort wel wat hulp gebruiken.  :-) 

bv; hoe ik mijn differentieel het er het makkelijkst uit krijg.

Of: wie er een bedrijf weet wat een gat in de benzinetank kan zagen en een alu ring oplassen. Zodat ik een vlotter voor de tankinhoud kan monteren. 

Ik begrijp dat ik dat allemaal kan vragen en dan ook nog antwoord krijg? ;-) 

Ik zie nu vooral veel posts van jaren oud :-|

 

Gewoon de vragen stellen net als wat Rudie al aangeeft! Zijn altijd wel leden die hier op dit forum kijken en je kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dank voor alle reacties.👍

Ik heb mijn eerste topic/vraag gestart.

Ik begrijp dat facebook en whatsapp tegenwoordig veel gebruikt worden. Ik gebruik ze zelf ook (te)veel.

Voor technische topics vindt ik dat wat onhandiger als een formum.(forum zoekt net wat makkelijker vindt ik.) En bij whatsapp groepen moet men je meestal eerst kennen voordat je tot een groep wordt toegelaten. Als splinternieuw lid heb ik die eer nog niet mogen hebbenom een ander lid te kunnen ontmoeten. :-) 

(Dat zou morgen anders kunnen zin (KCC koffie in Wilp) , maar dan kan ik helaas niet. :-( )

 

 

aangepast door Lmario
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-3-2023 om 15:47, Francesco De Stefano zei:

Inmiddels zit ik al zo’n 20 jaar op dit forum. Wat me opvalt is de afwezigheid van bedrijvigheid. Niemand die nog een auto aan het bouwen is of een andere motor aan het monteren is? Ik mis de bedrijvigheid van vroeger een beetje…..

Ik ben nog aan het bouwen, maar zoals Joey zegt word registreren lastig en kostbaar😪

Heb toch besloten de auto af te bouwen, daarna zie ik wel.

335656461_1198410350815281_3942930648635001783_n.jpg

336443730_1587103201800917_3584717670860509697_n.jpg

En ik zit idd op facebook: "pims lancia 037"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...