I M Franken Geplaatst: 27 mei 2022 Rapporteer Geplaatst: 27 mei 2022 (aangepast) Hallo, Weet iemand nog een adresje voor (betaalbare) op de rolkooi monteerbare binnen- en buitenspiegels? Of wellicht heeft iemand nog wat liggen? met groet, Achilles 27 mei 2022 aangepast door I M Franken Quote
Menno Groenendaal Geplaatst: 29 mei 2022 Rapporteer Geplaatst: 29 mei 2022 Ik heb gewoon losse klemmen waar dan een spiegel aan vast zit. Is dat wat je zoekt of moet het helemaal geïntegreerd zijn? Quote
I M Franken Geplaatst: 29 mei 2022 Auteur Rapporteer Geplaatst: 29 mei 2022 Hoi Menno, ik had dit gevonden: panoramaspiegel met beugel: Panorama Spiegel breed incl steun – Rematech Rolkooien en Autosport onderdelen zijspiegel(s) (ook geschikt voor rolkooi): Cipa USA UTV zijspiegel - NR1 motor Maar best aan de prijs. Heb jij misschien een foto van jouw spiegels? Misschien kan ik ook zoiets 'fabrieken'. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.