Ga naar inhoud

wat denken jullie van deze HKT


lvanswol

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik was eigenlijk opzoek naar een Westfield met een 2.0 Ford zetec motor. Nu kom ik deze HKT tegen en ben hier ook wel van gecharmeerd. Ik ben nieuw in de seven wereld en heb dus weinig ervaring met de auto's ik zoek vooral een auto zonder zorgen gewoon starten en rijden. Wat denken jullie van deze auto , is dit goede kwaliteit en hoe eenvoudig zal het onderhoud ( onderdelen?) zijn?

https://www.autoscout24.nl/aanbod/-cd3052cc-4c96-439c-89e1-1208b96e49c6?utm_medium=email&utm_source=NL-RTM&utm_campaign=ContactConfirmation_nl-NL_Live&utm_term=confbuttonad2

 

Alvast bedankt

Laurens

 

aangepast door lvanswol
Link naar reactie
Delen op andere sites

HKT is een duits degelijk merk en zijn deze mooi afgewerkt. Zie ook: https://www.hkt-7.de/
Afgaande op de advertentiefoto's ziet deze er wel goed uit. Echter in de advertentie staat dat hier een Zetec Blacktop in zit. Dit klopt niet want een Blacktop heeft een kunststof kleppendeksel (zie foto van mijn Zetec 2.0 Blacktop). In deze HKT zit volgens mij een "oudere" Zetec Silvertop, waarvan het klepdeksel zwart gespoten is. Maar op zich verder geen probleem, denk ik.

V.w.b. onderhoud is dit vaak hetzelfde als een normale auto. Alleen is het altijd even zoeken van welke merken/auto's de onderdelen gebruikt zijn (motorisch / ophanging / remmen etc.)

Suc6 met zoeken en een beslissing nemen. 

Gr, Ben.

Afdekplaat klepdeksel IMG_3086.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

HKT

Home  De auto’s  HKT

HKT

Duitsland-300x180.jpg

HKT_logo-300x175.jpg

HKT-11.jpg
 

Oprichting van Höckmayr Kfz Technik was in juni 1983. In de jaren 1983 tot 1990, hield HKT zich voornamelijk bezig met raceauto’s, tuning en onderhoud van de voertuigen op circuits. In 1990 ging het bedrijf zich ook bezig houden met de verkoop van Sevens. Eerst als een autohandelaar sinds 1993 als partner in het netwerk van de voertuigfabrikant Seven Plus. In deze samenwerking nam HKT de ontwikkeling en het ontwerp van het chassis en de motor voor zijn rekening .

In het jaar 1996 ontvangt “HKT” een wereld fabrikant nummer dat is geregistreerd bij de Federal Motor Vehicle Office. Ook dit jaar, gaat de nieuw ontworpen HKT Seven de eerste keer in de productie uitgerust met een Audi turbo motor. De HKT Seven is volledig gebouwd in de HKT fabriek draaien en frezen onderdelen, lassen met verschillende materialen zoals aluminium, staal en roestvrij staal bieden hoge kwaliteit, lange levensduur en een aantal klantspecifieke eisen.

HKT filosofie

Bij HKT pakt met de onderdelen niet zomaar van de plank. Onze technische know-how in combinatie met de ideeën van de klanten zijn het resultaat van een op maat maken van een uniek stuk. Elk voertuig dat ons bedrijf verlaat draagt de handtekening van de bouwer en de toekomstige eigenaar. Ondernemerschap en een verscheidenheid aan activiteiten in de autosport, wiens ervaring in alle wegvoertuigen toegepast. In 2006, werd de opvolger van de HKT Seven ontwikkeld. De nieuwe HKT Seven RS is leverbaar in twee versies, de RS en RS Clubsport. Dit voertuig is gebaseerd op een nieuw ontworpen en versterkt chassis. De achterste geometrie werd opnieuw herzien en voorzien van een nieuwe ophanging. De RS design geeft dit voertuig het uiterlijk van een ultieme sportwagen zonder het oorspronkelijke ontwerp van de Seven te verliezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

HKT is zeker een Seven die de moeite waard is. 

Duitse degelijkheid en vaak goed gebouwd. 

Deze tekst komt van se Seven club website. 

Het onderhoud is gelijk aan en normale auto. 

Maar over het algemeen maak je niet veel kilometers met een seven

Daardoor vallen de kosten daar van wel mee.

Aleen het zoeken van onderdelen is soms lastig bij een seven. 

Maar als het goed is kun je gewoon bij HKT terecht voor informatie. 

Gr Gerrit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...