Ga naar inhoud

Trackday(s) KCC 2022. 22 mei en 24 sept


Marc Kickert

Aanbevolen berichten

TrackdayS Leystad 2022

Yes weer een nieuw fris jaar met wat minder Corona beperkingen voor de boeg. Het thuiszitten verdwijnt al langzaam en iedereen maakt zich op voor een lekker jaar vol evenementen. Zo ook de Kit Car Club die dit jaar 20 jaar bestaat dus hebben we een beetje uitgepakt met 2 trackdays.

Ook zullen we een lustrumviering met ALV op een mooie locatie in Juni houden, de exacte datum volgt nog 😊.

Zet het vast in jullie agenda, zondag 22 mei en zaterdag 24 september kunnen we weer onder begeleiding van Wimedo lekker sturen op Lelystad. Van snel tot langzaam, glimmend tot project, iedereen is welkom. Ook is er in mei eind vd dag een afsluitende BBQ voor iedereen die zich daar vtv voor aanmeld. 

Vorig jaar een lekker bont gezelschap met ca 40 auto’s op de baan, veel Sevens maar ook fury’s, Lola en een ( halve) Elise. Ondanks de eurodynamica van een baksteen bleek de seven met S2000 krachtbron qua tijd niet te kloppen. Een wijs man zei ooit, aerodynamics is for people who cant build engines. Dus ja, daar zit blijkbaar wel wat in, zeker op zo’n korte baan. 

Maar de snelste tijd is leuk, zeker voor de Wimedo mannen, maar ook als je er voor de eerste keer bent kan je op je eigen tempo de baan en je auto op een veilige manier verkennen. Er zijn genoeg mensen aanwezig voor tips en trucs en je kan de hele dag naar hartenlust over je hobby praten. 

Check je auto technisch even voor je wegrijdt. Helm mee, Accu afplakken, benzineleidingen checken op haarscheurtjes, remvloeistofreservoir nog vol? Maar ook een positief humeur en wat tijd reserveren om die dag even te helpen met vlaggen en baanposten wordt zeer gewaardeerd. Als iedereen een beetje meehelpt, dan hebben we allemaal een goede dag toch? Naast ruime parkeergelegenheid, ook voor toeschouwers, is er langs de baan is een kantine met snacks aanwezig. 

Inschrijven en technische keuring begint vanaf 09.00, de briefing en rijden vanaf ca 10.30. 

Menno, Fabian, Salem en ik hopen jullie deze dagen weer te verwelkomen en er met een lekker zonnetje weer een top dag van te maken. 

 

 

384DE404-DBB0-4505-BEB6-50F3F82E2EFE.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er bij .

Ik hoop dat de Robin Hood optijd klaar is .

Vorigeweek lied hij mij in de steek.

Het brandstoffilter is niet zo spannend maar de versnellingsbak 

wou slecht in de eerste versnelling???.

We maken er zo wie zo weer een geweldige dag van.

Ja BBQ lijkt mij ook wel weer lekker.

Gr Gerrit 

IMG-20220424-WA0019.jpg

IMG-20220424-WA0023.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal er ook weer zijn. Camera gaat weer mee. Waarschijnlijk zal senior er ook weer zijn. Die mag je weer met een vlag en een schreeuw kastje in een hokkie neerzetten. (Zoals hij zegt het mooiste plekje op de baan!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere jaren kon je je als nieuw lid aanmelden voor een gereduceerde prijs . 

Dan kun je de hele dag meerijden. Vergeet je Helm niet.

En jij krijgt natuurlijk ook ons geweldige clubblad de komende periode. 

Tot de 22e mei.

Gr Gerrit 

1-98.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-5-2022 om 09:14, M Breit zei:

Wat zijn de eisen om aan dit evenement mee te doen? Is het op locatie inschrijven en betalen? Moet je lid zijn om mee te kunnen doen?

Hopelijk tot 22 mei!

Beste M Breit,

Je kunt inderdaad ter plekke lid worden voor 50,- dit is het gereduceerde tarief voor de rest van het jaar. Als lid krijg je oa 4 keer per jaar het clubblad, toegang tot meetings dit jaar zelfs 2 trackdays en vaak een uitbreiding op je kitcat vrienden groep. Vraag even naar mij Menno of Salem en dat regelen we dat.

Voor de trackday gelden geen ingewikkelde eisen aan het voertuig. De accupool moet afgeplakt worden en je auto moet deugdelijk zijn. Een helm is verplicht. 

Met vriendelijke groet Menno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-5-2022 om 15:21, B.Klaaijsen zei:

volgens mij is de kitcarclub opgericht in 2001 en is dat geen 20 maar 21 jr geleden

Bas, je hebt helemaal gelijk.

Dit jaar vieren we het omdat het vorig jaar niet voor iedereen toegankelijk was ivm met de geldende c...na maatregelen.

Grt Menno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-5-2022 om 20:53, Menno Groenendaal zei:

Beste M Breit,

Je kunt inderdaad ter plekke lid worden voor 50,- dit is het gereduceerde tarief voor de rest van het jaar. Als lid krijg je oa 4 keer per jaar het clubblad, toegang tot meetings dit jaar zelfs 2 trackdays en vaak een uitbreiding op je kitcat vrienden groep. Vraag even naar mij Menno of Salem en dat regelen we dat.

Voor de trackday gelden geen ingewikkelde eisen aan het voertuig. De accupool moet afgeplakt worden en je auto moet deugdelijk zijn. Een helm is verplicht. 

Met vriendelijke groet Menno

 Bedankt en tot zondag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
4 minuten geleden, Henk Droppers zei:

Ik kom graag naar de 24/9 KCC trackday met de nieuwe kit, maar ik vind nergens een inschrijving.  Gewoon naar Lelystad gaan?
 

henk

klopt ik had dat ook al eens aangegeven maar denk dat het gewoon gaan is enInschrijven en technische keuring begint vanaf 09.00, de briefing en rijden vanaf ca 10.30

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben benieuwd of het doorgaat , maar ik neem aan dat we dit morgen avond wel horen hier

ik hoop dat het allemaal doorgaat  want het blijft een super leuk event om mee te maken

 

hopelijk allemaal tot zaterdag

groetjes vanuit terneuzen 4533 links onder op de kaart hi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn weer terug van het event

Afgezien dat we vrij laat aankwamen als bezoeker was de sfeer in iedergeval wederom helemaal top

helaas moesten we eerder weg  maar ok  toch nog even kunnen bijpraten daar

 

groetjes allemaal  en tot de volgende

afz rob en sa van der ende

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...