Ga naar inhoud

Boehoe!! Rijbewijs ingevorderd... update: weer terug! :-)


Gast Ar Beltman

Aanbevolen berichten

Gast Ar Beltman
Ben benieuwd of en wat ik er verder nog wat van hoor....

Vandaag zo'n wit/paarse envelop op de deurmat... moet 600 ballen dokken!! Tering alsof je n emmer leeggooit. Maar ik hoef in ieder geval niet naar het CBR heropvoedingskamp, dat is al iets.

Ik ga het denk ik maar niet aanvechten want volgens mij sta je in dit soort gevallen altijd zwak t.o.v. het woord van de politie en justitie. Balen maar overkomelijk, heb m'n papiertje en mn speeltjes nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Gast Ar Beltman
Hier waren het nog je vrienden. :roll:

Ach heb nog steeds geen hekel aan de politie, ze doen ook maar gewoon hun werk. Zie het toch een beetje als een kat-en-muis-spel. Alleen nu heeft de kat een rib uit m'n lijf verorberd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Marcel Maase

Ik ga het denk ik maar niet aanvechten want volgens mij sta je in dit soort gevallen altijd zwak t.o.v. het woord van de politie en justitie. Balen maar overkomelijk, heb m'n papiertje en mn speeltjes nog.

Ik zou het wel aanvechten, je hebt niets te verliezen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het veel geld is...vooral als je geen andere weggebruikers zichtbaar in gevaar hebt gebracht. het politie rapport opvragen kost niks en kan wel blootleggen of oom agent de waarheid heeft veranderd....

denk ook dat je officier van justitie wel om een toelichting kan vragen...

kost een paar zegels maar dan heb je wel wat antwoorden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een bedrag zeg!!

Wat was nu je snelheid?

Denk dat je zo ongeveer het record van de KCC hebt.

Niet helemaal :oops:

Ja nu ben ik benieuwd wie het record heeft :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ar Beltman

Ik zou het wel aanvechten, je hebt niets te verliezen.....

Hmm als het tijdens een zitting tot een uitspraak tegen mij komt, valt de straf doorgaans (veel) hoger uit. Dat is een flink risico + een hoop gedoe.

Het is dan het woord van de dienstdoende agent tegen mijn woord, en ik reed wél te hard, dat kan ik niet ontkennen. Alleen exact hoe veel te hard wordt dan de discussie, pffff ga d'r maar aan staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Frans Swaans

Alle stukken opvragen bij de officier van Justitie, via de Wet Openbaarheid van Bestuur. OVJ moet binnen 2 weken de stukken naar jou doorzenden. doet hij dit niet, dan geef je hem nogmaals 48 uur de tijd en daarna kun je via de bestuursrechter de OVJ dagvaarden. EN DAAR HEBBEN ZE GEEEN ZIN IN!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...