Ga naar inhoud

Mijn voorstel ronde


Maarten

Aanbevolen berichten

Goeieavond allemaal,

 

mijn naam is maarten tiemessen, werkzaam bij de anwb, en groot liefhebber van fabricage, “mooi” snel materiaal, en techniek.

Vrij programmeerbare ecu’s zijn mijn hobby en als ik het zelf kan fabriceren maak ik het zelf.

in het bezit momenteel van een:

sylva striker
evo 7
2006 2.5 forester XT

Voorheen gebruikte ik de Evo vooral voor trackday’s en mooie technische oplossingen maken bij “in mijn ogen” verbeter punten.

enkel is de Evo markt en gebruik als je cirquit rijd, absurt prijzig geworden.

vandaar dat ik een blanco canvas gekocht heb.

Bij import een HELE hoop g..ijk bij de rdw op mijn nek gehaald, maar de aanhouder wint.
inmiddels na een paar ritten is de Pinto motor die voor in het apparaat licht niet echt naar wens om het zacht uit te drukken.
Van de 87pk’s die hij zou moeten hebben heeft zeker de helft bedankt voor de dienst ( schatting )

Ik heb voor de sylva een hoop leuke projecten op de planning, wellicht dat ik hier ooit een topic over maak, mits dat het een beetje een gezellig kan blijven.


 

DD3F852C-AC45-42F7-B9D7-91DE38B8C942.jpeg

60D8021A-7944-45A2-B7B6-65D320047FBD.jpeg

aangepast door Maarten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...