Ga naar inhoud

dakframe


Aanbevolen berichten

Beste Westies,

Bij aankoop van mijn Westfield WSEi (bj. 93) enkele maanden geleden ontbrak het driedelige dakframe. In de kap zelf zit aan de voorkant een scheurtje als gevolg van de in het midden gebroken kunststof U-vormige strip. In het beste geval kan ik van iemand een dakframe overnemen!! Het is evenwel ook nog verkrijgbaar bij Westfield, maar ik heb intussen geleerd dat spulletjes uit Engeland door de Brexit nogal kostbaar zijn geworden. Kan ik eventueel van het dakframe van deze of gene even gebruik maken om een goed beeld te krijgen van de kap in correct gemonteerde toestand. Wellicht moet ik besluiten om zelf (of Wiebus in Zwanenburg) een kap te (laten) maken.    

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben al jaren erg blij met het regendak van Patrick Wiebes. Ik gebruik het een paar keer per jaar rijdend en verder als hij een keer 's nachts buiten staat. Verder rijdt hij vaak mee en daar heb ik dan een mooie compacte hoes voor waar als het moet ook nog wat bij past zoals een paar truien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond Adriaan,

Ik weet niet of je al voorzien bent, maar ik heb een origineel dakframe voor een Westfield Seiw liggen en de bij behorende kap.

( kon helaas geen foto vinden van het dak)

Groet, Jaap van Dijk

20191102_120404.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...