Ga naar inhoud

Aanmelden Trackday Lelystad 29 mei


Marc Kickert

Aanbevolen berichten

Lelystad 29 Mei

Voor de jaarlijkse circuitdag gelden zoals jullie wel begrijpen wat aanvullende Corona maatregelen.

Naast dat iedereen ter plekke een gezondheidsverklaring moet invullen willen we ook graag vtv zoveel mogelijk weten wie er komen.

Dus als je nu al weet dat je gaat, plaats even kort berichtje onder deze post. Wel of niet rijden en met hoeveel mensen. Dit bericht staat ook op de KCC FB pagina.
 

Het programma is eigenlijk zoals de laatste jaren, Technische keuring vanaf 9.30, rijders uitleg 10.30 en afhankelijk van animo tot 16/17.00 Uur rijden. We worden wederom begeleid door de mannen van Wimedo qua baan en tijdswaarneming. Ook zetten we vaak s’middags de baan om naar 1 op 1 sprint of zelfs oval als daar behoefte aan is. 

 

Wij hopen jullie allemaal te zien volgende zaterdag, hopelijk met goed lopende Lola en Fury.

Gr Marc en Salem

DF07D324-416B-4F61-B0EE-67F0B8D60EEB.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Henk Slager:

Als nieuweling lijkt het me ook leuk om mee te doen,, maar, waar moet in en de auto allemaal aan voldoen? Wat moet ik oa meenemen?  (Allemaal nieuw voor me hè?😉)

Heel simpel. Accupolen afplakken, accu moet vast zitten, gordels, helm en geen vloeistof lekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet onverwachts naar het buitenland voor m'n werk. Kan dus helaas niet deelnemen.

aangepast door Jan-Willem van Ganswijk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk als je aan komt kun je je aanmelden en je auto in een vak zetten doe er een zeiltje onder voor de zekerhijd. 

De vorige keer hadden ze vakken gemaakt met hekken.

Als het goed is komen ze langs om je auto te kontroleren .

Accupolen afgeplakt en goed bevestigd, gordels algemene veiligheid en geen losse dingen in de auto.

Vergeet ook je helm niet .

Als het goed is komt er daar naar tekst en uitleg en worden de nummers uitgedeeld .

Dan gaan we een paar proef rondjes rijden . Als het echt begint kun je telkens weer achteraan sluiten om weer een rondje te maken .

Of een paar overslaan en het later weer proberen. 

Tenminste zo heb ik het de vorige keer beleeft , en was het voor mij de eerste keer.

Pas wel op het is zeer verslavend. 

Gr Gerrit 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, had het niet beter kunnen uitleggen 😀. Belangrijkste is dat je gewoon langzaam op je eigen tempo kan beginnen. We leggen alles goed uit doen wat langzame proefrondjes om de baan te verkennen.

hoop je zaterdag te zien,

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zin in!  Als de weersgoden een beetje meewerken, ben ik zekers van plan om te komen! Lijkt me heel leuk!

Las wel ergens over decibels meten,, ik heb geen idee hoeveel die van mij "produceert", maar hie streng is dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is er vorige keer niet naar de db s gekeken .

En die van mij maakt een pokkeherrie.

Maar ik heb voor de gein altijd wel een db meter in de auto liggen. (De Groene Robin Hood )

Dus dan kunnen we ze wel meten.

Gr Gerrit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij even een overzicht namens afdeling Midden/Zuid-Limburg😊 :

Ben Ubaghs +1 -> wel rijden

Peter Scheilen + 1 -> wel rijden

Rob van Mulekom +1 ->wel rijden

Pierre Hawinkels + 1 -> niet rijden

verder nog 3 of 4 man met Seven -> niet rijden

Tot zaterdag😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Roger Smolders:

Als de weers vooruitzichten zo blijven kom ik ook graag kijken (1 of 2 personen). 

Mag je ook met 2 personen in de auto mee rijden?

als het voor de fun is  zal dat geen probleem wezen    je tijd zal wel anders wezen  maar de beleving wel leuker

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...