Ga naar inhoud

Belg met ambities


N Rymenams

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben Niels en woonachtig in België (regio Leuven). Al jaren droom ik ervan om zelf een Seven-type te bezitten en het oorspronkelijke idee was om zelf een Caterham te bouwen. Maar zoals vaker waren er andere dingen in het leven met meer prioriteit. Nu de Brexit een feit is is de kans om zelf een Caterham te bouwen wel heel klein geworden (alé, toch als je er legaal mee wil rondrijden), dus heb ik mijn focus verlegd naar de tweedehandsmarkt.

Het idee is om een auto te vinden die een goeie basis is voor een langetermijnproject. Een auto waar ik in het weekend (of andere mooiweerdagen) mee kan toeren en af en toe eens een casual track day kan bijwonen.

Dit forum leek me dan ook een mooi startpunt om info te verzamelen en misschien zelfs een auto te scoren.

Groeten,
Niels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Niels,

Altijd mooi om te lezen dat er mensen zijn die een kitcar willen rijden.

Mijn tip is ga eerst (vooral voor Belgie) eens praten met de kitcar verkopers of kitcar eigenaren die in Belgie wonen. Ik heb al veel gelezen dat het erg moeilijk is om een kitcar in Belgie legaal op de weg te krijgen.

Veel plezier en succes met de zoektocht en het uitzoeken van de mogelijkheden!

Groet,

Joey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...