Gert Zwart Geplaatst January 26 Rapporteren Share Geplaatst January 26 Goedenmorgen, Voor mijn Westfield ben ik op zoek naar een mechanische kabel voor de VDO kilometer teller. Hoe ik ook zoek op het web, ik kom alleen bij kables uit die op brommers gaan. Wie kan mij helpen. Alvast dank Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Rudie Heikens Geplaatst January 26 Rapporteren Share Geplaatst January 26 Als het geen standaard kabel is: laten maken bij een revisiebedrijf... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joey van den Bogaert Geplaatst January 26 Rapporteren Share Geplaatst January 26 2 uur geleden zei Gert Zwart: Goedenmorgen, Voor mijn Westfield ben ik op zoek naar een mechanische kabel voor de VDO kilometer teller. Hoe ik ook zoek op het web, ik kom alleen bij kables uit die op brommers gaan. Wie kan mij helpen. Alvast dank Casu in Utrecht eens proberen. Een SSCN lid is er ook al eens geweest ivm problemen met zijn kilometer teller. Snel zoeken met Google zie ik ook e.a. voorbij komen over kilometer tellers. Succes! Joey Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hilberink.g Geplaatst January 26 Rapporteren Share Geplaatst January 26 (bewerkt) Gert Renkaflex heeft veel mogelijkheden . Zij hebben veel op voorraad en als het er niet is maken ze het. Ik heb daar mijn handrem kabel laten maken (aanpassen) Ik weet niet of ze ook km kabelskunnen maken. Volgens mij heb ik nog een kilometerteller kabel liggen voor een t9 bak . Als ze hem niet hebben kan je deze wel opsturen om na te laten maken. https://www.remkaflex.com/remkaflex-kabels/ Gr Gerrit January 26 bewerkt door hilberink.g Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hilberink.g Geplaatst January 26 Rapporteren Share Geplaatst January 26 https://www.winparts.nl/sensoren-elektronica/snelheidssensor/c1660/snelheidsmeterkabel-k43110-abs/p151102.html?utm_source=t4u&utm_medium=cpc-t4u&utm_campaign=t4u Past deze niet lijkt op de gene die ik heb liggen. Gr Gerrit Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Marcel Stehouwer Geplaatst January 26 Rapporteren Share Geplaatst January 26 (bewerkt) Ik heb er nog 1 liggen January 26 bewerkt door Marcel Stehouwer Typfouten gecorrigeerd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Marcel Stehouwer Geplaatst January 26 Rapporteren Share Geplaatst January 26 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gert Zwart Geplaatst January 27 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 27 @Marcel Stehouwer Het lijkt erop dat die de juiste is met een wartel aan beide uiteinden. Iedereen hartelijk dank voor het aandragen van oplossingen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts