Ga naar inhoud

Type lambdasensor


Paul van de Kant

Aanbevolen berichten

Hi all,

Van de week was ik nog even lekker aan het cruisen totdat ik een nare rammel hoorde uit mijn uitlaat. Nadat ik de auto had laten afkoelen kwam ik erachter dat de rammel uit mijn lambdasensor komt welke in mijn uitlaat zit gemonteerd.

Kan ik deze vervangen voor een willekeurig exemplaar of moet het exact dezelfde zijn? iemand ervaring mee?

Het is overigens een versie met vier draden en een kegel die de uitlaat in gaat.

Had trouwens Westfield UK al benaderd, maar daar schrik ik van de prijzen......ruim 125 pond voor een sensor....😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Paul van de Kant:

Hi all,

Van de week was ik nog even lekker aan het cruisen totdat ik een nare rammel hoorde uit mijn uitlaat. Nadat ik de auto had laten afkoelen kwam ik erachter dat de rammel uit mijn lambdasensor komt welke in mijn uitlaat zit gemonteerd.

Kan ik deze vervangen voor een willekeurig exemplaar of moet het exact dezelfde zijn? iemand ervaring mee?

Het is overigens een versie met vier draden en een kegel die de uitlaat in gaat.

Had trouwens Westfield UK al benaderd, maar daar schrik ik van de prijzen......ruim 125 pond voor een sensor....😅

Als het 2 witte, een grijze en een zwarte draad zijn dan is dit een narrowband lambda sonde van 13 uit een dozijn..
Gewoon bij elke willekeurige online autoonderdelen leverancier even kijken. Als je goed zoekt kost zo'n ding niet meer dan 5 tientjes.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...