Ga naar inhoud

Nieuw lid nieuw karretje


F de Brouwer

Aanbevolen berichten

Dag,

Vorige week heb Ik na jaren van dromen en rondkijken een Westfield kunnen aanschaffen.

Als motorrijder (Buell) ben ik wel wat gewend, ook wat betreft Spartaans. Maar dit karretje heeft me verbaast, vlot in alles, super om hem de hoek om te knallen, te gek hoe het van de plek gaat.

Dus ja, dan wordt je ook maar direct hier lid. Leuk om hier te lezen/ delen en te leren. 

Groeten uit Westervoort.

Fred

Westfield SEIW sports 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een foto.

Deze Westfield heb ik gekocht bij Harm van Fury sportscars in Roden. Na lang zoeken ben ik gevallen voor deze erg nette auto, z.g.a.n 11000km en ook de prijs was goed onderhandelbaar. Kortom blij mee. Eigenlijk was ik op zoek naar een 2 liter, maar deze 1.6 met aluminium Duratec motor gaat echt goed van zijn plek, ben al een aantal keer driftent de hoek om geweest, verslavend karretje en vergevingsgezind ( zolang het droog is 🤣🤣)

Mijn plan is o.a om de ECU te laten mappen, zoek alleen nog een goed adres, iemand een tip? Ook andere tips wat betreft deze auto zijn altijd welkom. 

8f2266a3-2fc6-f24e-e053-0100007f49c9_ee68ca1a-56eb-4cf5-bf9d-b7b51c457c76.jpg

8f2266a3-2fc6-f24e-e053-0100007f49c9_98b48bb6-67dd-4ca8-951a-7842f64ea232.jpg

8f2266a3-2fc6-f24e-e053-0100007f49c9_aac7f548-c29c-40ba-9100-ae51764f7349.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bekende Westfield! Tijdje geleden deze auto gezien en zag er erg netjes uit! Harm was er te spreken over de prestaties. Kan het kloppen dat Sil een mail heft gestuurd met meer informatie over deze auto?

Waarom wil je de auto laten remappen? Loopt niet goed meer vermogen? Ik hoor en lees veel goede berichten over RolTech in Ens. Hij kan met heel veel merken ECU overweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Joey van den Bogaert:

Een bekende Westfield! Tijdje geleden deze auto gezien en zag er erg netjes uit! Harm was er te spreken over de prestaties. Kan het kloppen dat Sil een mail heft gestuurd met meer informatie over deze auto?

Waarom wil je de auto laten remappen? Loopt niet goed meer vermogen? Ik hoor en lees veel goede berichten over RolTech in Ens. Hij kan met heel veel merken ECU overweg.

Dag Joey,

Ja klopt, van Sil. Een oud collega van mijn vader en de oud werkgever van mijn broer en... Lotus super seven fan en bouwer.

Remappen is een optie, hij loopt prima , eigenlijk meer om hem te optimaliseren. Bedankt voor de tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

hoi Fred .

welkom hier op het forum en leuk te lezen dat je er happy mee bent.

in geldrop zit KMS en deze lui hebben uiteraard veel ervaring met hun eigen software.

 

veel plezier met je westy!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2020 om 16:13 zei Harm Boerma:

ik heb begrepen dat Johan niet meer werkt bij KMS en een eigen bedrijf opgericht heeft.. iets met Carrot en zit in Veldhoven..johan was een absolute topper met KMS

Thanks Harm,

Ja, ik ben blij met mijn 7 die ik bij je gekocht heb !

 Ben nu een beetje aan het stoeien om de optimale bandenspanning te vinden en meer van dat soort zaken, leuk.

Verder wat stripping aangebracht en air intakes gemaakt van racegaas. Zo wordt het steeds meer mijn eigen Westfield

Bedankt voor de tip !

 

thumbnail_20200924_191153.jpg

thumbnail_20200924_193238.jpg

aangepast door F de Brouwer
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...