Ga naar inhoud

Trackday Lelystad 2020, zondag 12 juli, iet giet oan!


Marc Kickert

Aanbevolen berichten

Na wat afwegen is toch besloten de trackday gewoon door te laten gaan.Dit keer niet gecombineerd met de ALV ivm de RIVM richtlijnen, dus meer rijtijd voor de liefhebbers. Deze dag is voor leden gratis, en/of je kan ter plekke evt lid worden. Graag alleen kitcar achtige auto’s. 
 

We willen zorgen dat iedereen zich happy voelt qua corona richtlijnen en hoe (snel) ze willen rijden en zullen hier dan zeker ook op letten en dit faciliteren.

Deze RIVM richtlijnen zijn denk ik wel helder na bijna 3 maanden, maar focussen vooral op afstand houden, geen groepsvorming en beperkte kantine faciliteiten. Kantine en toiletten zijn wel gewoon open, maar met wat meer maatregelen dan we gewend zijn. 
 

programma is eigenlijk zoals de laatste jaren, Technische keuring vanaf 9.30, rijders uitleg 10.30, en afhankelijk van animo tot 16/17.00 Uur rijden.
 

We worden wederom begeleid door de mannen van Wimedo qua baan en tijdswaarneming. Ook zetten we vaak s’middags de baan om naar 1 op 1 sprint of zelfs oval als daar behoefte aan is. 

helaas door de maatregelen dit jaar geen afsluitende bbq, maar er is vast ergens een drive-in in de buurt. 

Belangrijk punt vanuit vorige jaren, vergeet je helm niet ( zeker nu), als je auto geen kenteken heeft of je weet dat hij lekt, zeiltje meenemen. 

En verder, na wat maanden binnen zitten hebben we er zin in om ons speelgoed weer eens lekker uit te laten dit jaar en voor iedereen een leuke dag te organiseren.
 

gr Marc en Salem

 

        
 

 

390AA049-62CB-4CEC-B1F6-23D70D377A55.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je nog iemand met een kitcar kennen die geen KCC lid is: 

Hier is zijn of haar kans😎

Je kan 12 juli ter plaatse voor €40 lid worden, die dag circuit rijden en je krijgt zelfs tot december ons clubblad💪🏼
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Super leuk! Ik ga mijn uiterste best doen hier bij te zijn en terplaatse lid worden.
Wordt mijn eerste keer op een trackday, kijk er naar uit!

Ik las in de uitleg van een vorige editie iets over accu polen afplakken met duct tape, is dit de enige noemenswaardige voorwaarde voor de technische keuring,
buiten dat de auto normaal door de APK is gekomen? 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

de keuring valt wel mee  , maar er zal best wel iemand wezen hier die de  keuring even kan uitleggen

in iedergeval gaan wij ons best doen om alles weer rustig te bekijken want  het zeker de moeite waard

 

 

wel even algemeen vraagje   kunnnen we daar wel wat eten bestellen of is alles dicht kwa catering

gr rob en sa

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Timo Swanenberg:

Super leuk! Ik ga mijn uiterste best doen hier bij te zijn en terplaatse lid worden.
Wordt mijn eerste keer op een trackday, kijk er naar uit!

Ik las in de uitleg van een vorige editie iets over accu polen afplakken met duct tape, is dit de enige noemenswaardige voorwaarde voor de technische keuring,
buiten dat de auto normaal door de APK is gekomen? 🙃

Timo, de accupolen moeten inderdaad zijn afgeschermd. Dit mag met tape.

Zorg ook dat alle losse spullen uit de auto zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Anticlimax! Vandaag einde van de middag ben ik tijdens een ritje om vast te stellen of alles in orde was voor morgen door mijn koppeling heen getrapt 😖
Dat ga ik niet meer in orde krijgen voor morgen, heel veel plezier iedereen en ik haak graag bij de volgende editie aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er vandaag toch NIET bij. gisterenavond riolering verstopt (water in keuken en douche overstroming) geraakt. ze zijn ruim 4 uur bezig geweest tot na 01.00 uur. en nu de zooi opruimen ipv Track day 😖. Veel plezier het is prachtig weer ervoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals iedereen dank voor deze dag, rijders, vlaggers, aanmoedigers, top👍
 

Hier de tijden, maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ook beginners kunnen in hun eigen tempo een prima dag hebben. En genoeg mensen om je tips en trucs te geven of zelfs als instructeur een rondje mee te rijden😎

Ook weer met dank aan Fred van de baan/kantine en Wimedo, tot volgend jaar weer👍👍

 

FFA8B8CA-5507-45AB-A6CA-EC5412CF0CA6.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Marc Kickert:

Nogmaals iedereen dank voor deze dag, rijders, vlaggers, aanmoedigers, top👍
 

Hier de tijden, maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ook beginners kunnen in hun eigen tempo een prima dag hebben. En genoeg mensen om je tips en trucs te geven of zelfs als instructeur een rondje mee te rijden😎

Ook weer met dank aan Fred van de baan/kantine en Wimedo, tot volgend jaar weer👍👍

 

 

Ook de organisatie bedankt voor deze super dag! Volgend jaar weer 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...