Ga naar inhoud

binnenspiegel verwijderen


Aanbevolen berichten

de binnenspiegel van mn westfield hangt eigenlijk net in het gezichtsveld en wil deze beneden op de ruit monteren. deze zit zeer vast met lijm.. heeft iemand een idee hoe ik deze veilig van de ruit af kan halen zonder dat de ruit breekt of loskomt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Spiegel zelf 180 graden gedraaid. Bij mij zat deze ook in mijn gezichtveld. Op deze manier zit de Spiegel aan de bovenkant van mijn ruit en heb ik er geen last meer van (dat palletje voor de nachtstand staat nu aan de bovenzijde). Ik heb wel de steun maximaal tegen de bovenkant van de ruit geplaatst.

Andere optie om deze eraf te halen goed langzaam verwarmen met een fohn zodat de plattroep minder hard plakt. D.m.v. een nieuw stanleymes de plaktroep lossnijden van de ruit. Mocht dit mis gaan dit is de Spiegel die erop zit. https://www.mijnautoonderdelen.nl/auto-onderdelen/alkar-6106370-binnenspiegel.htm?model=1187&gclid=CjwKCAjwpqv0BRABEiwA-TySwRkuj1IHkBO0n3PiErN6CAhlhCJECfqTizplM6OreJS_uphVyYVy7BoCILgQAvD_BwE

 

aangepast door Joey van den Bogaert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een flosdraad of ander sterk dun ijzer draad tussen de spiegel en het glas heen en weer bewegend de lijm /kit wegsnijden .

Zo halen we ook bij ons de gelijmde ruiten los. 

Gr Gerrit 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei hilberink.g:

Met een flosdraad of ander sterk dun ijzer draad tussen de spiegel en het glas heen en weer bewegend de lijm /kit wegsnijden .

Zo halen we ook bij ons de gelijmde ruiten los. 

Gr Gerrit 

 

ja een beetje verwarmen en dan met een flosdraadje das de beste manier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...