Ga naar inhoud

Weer terug naar seven jaar


rakkermans

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Na 7 jaar (seven years itch) ben ik weer terug bij daar waar mijn hart ligt; de Super Seven. Wel heel veel zevens :)

Mijn naam is Richard Akkermans en ik woon in een mooi wildreservaat voor de Seven, namelijk Groesbeek. ik ben 53 jaar en werk Op de het Radboudumc als Projectmanager bij de afdeling Tandheelkunde.

Tot en met 2013 heb ik een MK-Indy met een Honda fireblade blok gereden. Hij was redelijk kaal, zelf deuren ontworpen en gemaakt, voorruit geplaatst en een topje op de naaimachine van de vrouw gemaakt. Daarna heb ik met het oog op meer weekendjes met de vrouw op pad een MX-5 2ltr 160pk gehad. Maar uiteindelijk gingen we niet zo vaak weg, en ik voelde me ook al bejaard met deze auto.

We willen onze jeugd terug en ben nu weer op zoek naar mijn jongensdroom; de seven.

Ik heb een grote garage en steeds meer tijd omdat mijn kinderen nu 17 en 18 jaar oud zijn. Wie heeft er nog een leuk project staan van ronde de 10.000 euro. Die ik verder kan opknappen en optimaliseren. Ik ben 1.95mtr lang en wil een links gestuurde auto (of een rechtse die eenvoudig om te bouwen is ) Ik wil geen BEC meer, maar een degelijk en goed autoblok. Het gaat me niet om de max. pk maar om het rijgenot. Ik heb de tijd en ben handig en heb vele kanalen; en natuurlijk ook de KCC.

Lijkt me leuk om een keer een rit in Groesbeek en omgeving te organiseren, ik woon om de hoek van een natuurkampeerterrein van Staatsbosbeheer waar mijn buurman de beheerder van is waar we dan de tentjes op kunnen slaan na een dag touren; daarna BBQ, wat drinken en een groot kampvuur.

Het leven is herinneringen vergaren, en de seven zal daar zeker aan bijdragen.

 

Groet Richard

 

Fotos 2006 tm 2010 259.JPG

aangepast door rakkermans
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Richard,

 

Je hebt contact gezocht per mail met mij. Helaas krijg ik mijn antwoord naar jou steeds terug... Melding; "Sorry, the user's maildir has
   overdrawn his diskspace quota"

Grtz Edwin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu de trotse eigenaar van de VM77 van Marcel Stehouwer. Zaterdag heeft hij de auto bij mij in Groesbeek afgeleverd, en wat is de auto mooi :) Marcel nog bedankt, top!

Maandag al direct de bestuurdersstoel eruit gehaald en zo veel mogelijk foam weggehaald zodat ik met mijn lengte van 1.95mtr beter in de VM pas. De stoel heb ik maandag ook al naar de stoffeerder gebracht die het leer weer netjes passend knipt en stikt. Wordt nu rondjes rijden (als het weer het toe laat) op tuinkussens.

Zie jullie snel op de eerst volgende meeting.

Groet Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...