Ga naar inhoud

Duitsland en Twente in 1000 bochten nieuwe datum is: 19 juli 2020.


Joey van den Bogaert

Aanbevolen berichten

Duitsland en Twente in 1000 bochten

Deze zal plaatsvinden in Duitsland (mits dit weer is toegestaan) en Twente. We zullen starten bij Erfgoed Bossem in Lattrop. Vanaf hier zullen wij snel naar Duitsland rijden. Duitsland heeft als voordeel dat (bijna) alle 100km/h is ipv de vele wijzigingen in snelheid in Nederland. Door Duitsland hebben we mooie wegen met een afwisseling van bossen, bomen en landbouwgrond.

Na een bijzondere grensovergang naar Nederland zullen wij in de buurt van Vasse gaan lunchen. Voor deze rit word er gekozen om een zelf meegenomen of een vooraf bij Erfgoed bossem bestelde lunch mee te nemen ivm de corona omstandigheden en deze ergens onderweg op te eten. De lunch kun je zelf bij ergoed bossem aanvragen en daar zelf voldoen. In de linchpakketjes zitten 2 belegde bollen, krentenbol, candybar, sap yoghurt en fruit. De kosten zijn 12,50 per persoon. Deze lunchpakketten moet JE ZELF bestellen voor donderdag 9 juli 2020 bij de start locatie. Dit kan via info@bossem.nl of via telefoonnummer:+31 (0)541-221392.

In Nederland ook weer lekker veel bochten maar een lagere snelheid… 60km/h helaas veel. Via plaatsen zoals Denekamp, Weerselo, Saasveld, Deurningen en Twekkelo zullen wij in Hengelo bij de Twentse Bierbrouwerij eindigen. Graag zie ik velen van jullie op Zondag 19 juli tijdens Duitsland en Twente in 1000 bochten.

Mocht je een hotel willen boeken en er eentje op het oog hebben mail mij even! Er zijn rijders vorig jaar positief en negatief geweest over de hotels die ze hebben geboekt. Aangezien in uit de omgeving kom kan ik je snel vertellen wat een goed hotel is.

route.png.4e56ee4a50fe7615cb492936d8bc8e69.png

aangepast door Joey van den Bogaert
Gewijzigde informatie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen, 

De 1000 bochten tocht gaat door met gewijzigde data, maximaal bezoekers aantal (75 icm de SSCN) ivm de corona regelgeving en een lunch onderweg ipv bij een horecagelegenheid ivm de verplichte reserveringen.

Joey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joey even voor de duidelijkheid. 

Is het op de 19 juli of is de datum gewijzigd. 

Vind dat corona gedoe nog wel lastig en hoop dat het dan goed en veilig door kan gaan.

En hoe is de lunch da geregeld. 

Ik zie overal (winkel, bouwmarkt enz ) dat het toch moeilijk is voor veel mensen om 1,5 meter afstand te houden.

Ik ga er van uit dat wij met elkaar er wel serieus mee omgaan.

Gr Gerrit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei hilberink.g:

Joey even voor de duidelijkheid. 

Is het op de 19 juli of is de datum gewijzigd. 

Vind dat corona gedoe nog wel lastig en hoop dat het dan goed en veilig door kan gaan.

En hoe is de lunch da geregeld. 

Ik zie overal (winkel, bouwmarkt enz ) dat het toch moeilijk is voor veel mensen om 1,5 meter afstand te houden.

Ik ga er van uit dat wij met elkaar er wel serieus mee omgaan.

Gr Gerrit 

Gerrit,

De nieuwe datum is 19 juli geworden. Bij de horeca bij zowel start als eind zijn wij verplicht 1.5 meter afstand te houden zowel binnen als buiten. Doen we dat niet dan worden de mensen die zich er NIET aan houden gevraagd afstand te houden. 2e keer is mensen verzoeken te vertrekken. 

De lunch zal ik delen hierboven. 

Joey

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Allen,

Als je graag wil meerijden hier a.u.b. vermelden dat je mee gaat. zo kan ik een betere inschatting maken hoeveel mensen er komen. Ik heb via de verschillende websites en aangemaakte evenementen op social media al 48 aanmeldingen!!!:o

Als een lunch gewenst is vanuit Erfgoed Bossem deze snel bestellen! De lunch kun je zelf bij ergoed bossem aanvragen en daar zelf voldoen. In de linchpakketjes zitten 2 belegde bollen, krentenbol, candybar, sap yoghurt en fruit. De kosten zijn 12,50 per persoon. Deze lunchpakketten moet JEZELF bestellen voor donderdag 9 juli 2020 bij de start locatie. Dit kan via info@bossem.nl of via telefoonnummer:+31 (0)541-221392.

Joey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen zijn er meer dan 60 aanmeldingen via facebook, de KCC website en de SSCN website.

Belangrijke punten:

In Duitsland is het verplicht om in elke openbare gelegenheid een mondkapje te dragen dus ook in een tankstation!

De route bestanden zijn via mail verkrijgbaar. Ook de routebeschrijving in pdf.

DEZE MOET JE ZELF UITPRINTEN EN MEENEMEN!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...