A Van De Walle Geplaatst: 20 oktober 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 20 oktober 2019 Mijn uitlaat maakt veel lawaai ,ik denk dat er geen dempingvulsel meer in zit,we spreken hier over een x-flow kent motor(einddemper) Deze buis is volledig gelast,moet ik deze dan open slijpen, vulsel erin en terug toelassen...is dat de oplossing? grt alain Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 21 oktober 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 oktober 2019 Alain, Dat is een oplossing voor je uitlaat. Ik moet deze winter de demper van mijn Westfield ook open maken. Ik heb een buis gescheurd daardoor er een nu een niet fijne ratel in de pijp zit. Groet, Joey Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcel Stehouwer Geplaatst: 21 oktober 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 oktober 2019 (aangepast) Dit klusje heb ik afgelopen winter gedaan. Zie bijgevoegde foto's 21 oktober 2019 aangepast door Marcel Stehouwer Extra foto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcel Stehouwer Geplaatst: 21 oktober 2019 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 oktober 2019 (aangepast) Eerst goed aftekenen Netjes openslijpen met doorslijpschijf Bramen weg vijlen Geperforeerde buis wikkelen met rvs staalwol Over de aangebrachte rvs staalwol de dempingdeken wikkelen Weer in elkaar schuiven en aflassen 21 oktober 2019 aangepast door Marcel Stehouwer Typfouten gecorrigeerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roy Nijhof Geplaatst: 1 september 2020 Rapporteer Delen Geplaatst: 1 september 2020 Zojuist met mijn kitcar aan het werk. De uitlaat was altijd voorzien van een paar dikke uitlaat klemmen wat geen gezicht is. Nu maar eens besloten dit netjes te laten lassen. Ik heb me altijd al afgevraagd waarom er twee dempers in de uitlaat zaten. Of dat er misschien een katalysator opzat. Inmiddels weet ik meer. De eerste verdikking was de demper de tweede niet meer als een lege pijp. Nu wil ik deze weer vullen zodat de eerste demper eruit kan. Weet iemand wat ik daarvoor kan gebruiken en waar ik dit het beste kan kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roy Nijhof Geplaatst: 1 september 2020 Rapporteer Delen Geplaatst: 1 september 2020 Ik lees overal dat hiervoor staalwol en een dempingsdeken gebruikt word. Moet de Geperforeerde pijp met demping strak in de behuizing gaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Menno Groenendaal Geplaatst: 1 september 2020 Rapporteer Delen Geplaatst: 1 september 2020 Ik meende dat sommige dempings matten gaan uitzetten als ze warm worden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J. Bakker Geplaatst: 3 september 2020 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 september 2020 ik heb van dat speciale wol gekocht wat ook in dempers van cross motoren wordt gestopt, koop je per zak en kost een paar euro, werkt goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roy Nijhof Geplaatst: 10 september 2020 Rapporteer Delen Geplaatst: 10 september 2020 Ik ben er inmiddels uit wat ik wil gaan doen. Eerst rvs wol om de Geperforeerde pijp en daarna demper wol eromheen. Ik vraag me alleen af welke temperatuur klasse nodig zou zijn. 550 750 1000 graden wie heeft er enig idee. Het gaat om een licht getunde zetec 2.0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudie Heikens Geplaatst: 10 september 2020 Rapporteer Delen Geplaatst: 10 september 2020 Ik zou voor de hoogste waarde gaan... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roy Nijhof Geplaatst: 10 september 2020 Rapporteer Delen Geplaatst: 10 september 2020 Dat was ook mijn gedachte maar er is nogal prijs verschil Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.