Ga naar inhoud

SSCN evenement Noord Twente 13 oktober 2019


Joey van den Bogaert

Aanbevolen berichten

Allen,

Op 13 oktober (sorry Marc) voor de SSCN een tourrit door Noord Twente. Het eerste deel zal door duitsland gaan en 2e deel door Twente met een eindpunt vlakbij de snelweg.

De route is zo'n 150km total. Start zal bij Erve Bossem in Lattrop zijn.

SSCN leden betalen 5 euro pp inschrijfgeld. Niet SSCN leden betalen 10 euro voor de bestuurder en voor de 2e persoon ook 5 euro.

Joey van den Bogaert

Meetingcoordinator SSCN.

 

 

1.png

2.png

aangepast door Joey van den Bogaert
Link naar reactie
Delen op andere sites

De mensen die van stuurwegen houden die zie ik graag. Ik wist dat het een bochtige route was maar zoveel sturen heb ik nog niet voor elkaar gekregen. De wegen zijn goed toegankelijk en overzichtelijk. Er is tijdens het voorrijden geen stuk geweest die eruit is gehaald omdat het niet overzichtelijk was. Helaas wel op sommige punten wegwerkzaamheden in Duitsland.

123.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanstaande zondag is het tijd voor Duitsland en Twente in 1000 bochten. Gisteren nog het eerste deel van de route gereden ivm versperringen. Nu is dit helemaal opgelost.

De aanmeldingen komen via de verschillende kanalen ook binnen. Momenteel heb ik 22 namen kunnen noteren die misschien/met zekerheid komen.

Jullie worden ontvangen bij Erfgoed Bossem (1e foto) aan het adres: Dorpsstraat 7, 7635 NA Lattrop-Breklenkamp. De lunch is bij Watermolen Bels (2e foto) in Mander. Wij zullen eindigen bij de Twense Bierbrouwerij (3e foto) in Hengelo. Deze locatie ligt 1km van de snelweg A35 af.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

aangepast door Joey van den Bogaert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...