Ga naar inhoud

Westfield 700pk Shelby-blok blablabla


Gast Martin Jansen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

ik vind hem geweldig, het verwoordt in hollandse taal de ergernis die de "marktplaatsbieder" veroorzaakt. De economische schade daardoor is gigantisch, je wilt niet weten hoeveel manjaren dit marktplaatsklootjesvolk de nederlandse bedrijven wekelijks (ja wekelijks, dus goed lezen!) kost!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bas. Je adverteert anders driftig op marktplaats, dus het loopt allemaal wel los. Marktplaats was ook niet bedoeld voor bedrijven.

marktplaats is ontstaan vanuit de kringloop branche. Tot ze er achter kwamen dat het commercieel interessant werd en heel nederland er op zat, en dan dus ook bedrijven.toen betalen ca 2001 ofzo. daarna veel te duur. Nog steeds is het technisch een zeer slechte en achterhaalde site overigens maar toch werkt hij het beste wat betreft aantal bezoekers, ookal is de functionaliteit slecht en in 10 jaar nauwelijks veranderd. Het wachten is op een goede opvolger maar dan moet het eerst oprecht afgebrand worden, door advertenties als bovenstaand bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rogier Jansen

Ze moeten gewoon een systeem maken á la Ebay, dat je elkaar punten kan geven als je een belachelijke bod doet. Slechte waarderingen.

En dat je dan als Verkoper in kan stellen dat gebruikers met een knaken-waardering op je ad's niet meer mogen bieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Marcel Maase

Dit is een moderne manier om de concurrentie uit te schakelen, gewoon opkopen......

Modern??? deden ze in de jaren 50 ook al hoor.

Grtz Thomas

O, dat wist ik niet.......ik ben dan ook nog niet zo oud...... 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

ja hoor, ik had hem vandaag weer aan de lijn. Hij beweerde me voor de eerste keer te bellen maar ik herkende hem gelijk natuurlijk. Dit keer beweerde hij uit friesland te komen met zn noord hollands accent .

Wilde dit maal weten waarom een sylva mojo hier met Honda 210pk en 6bak zoveel duurder was dan eenzelfde auto met Ford KENT motor.

Hij belt meestal op de wat extremere auto's en stelt dan de meest idiote vragen.

Echt niet te geloven dat die kerel nog rondbelt, ik ben benieuwd of de collega's hier hem onlangs nog aan de lijn hebben gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij had mij ook gebeld voor het duratec blok denk ik

daar zat veel te weinig vermogen in en hij zou me wel even uitleggen hoe ik dat moest regelen bij dat blok

heb hem maar gezegd datie het zelf wel mag doen en weer opgehangen

word daar zzzoooo moeeee van plop

Link naar reactie
Delen op andere sites

iemand heeft net mijn voicemail volgewaud

spaart westfields en woont in breda

waarom mijn westfield zo goedkoop geprijst is :wink:

moest hem voor hem vasthouden en had er zo 12 duzend euro voor over, mits hij in de staat is die ik in de advertentie beschrijf

ha, zou het wel weten , kom maar halen!!

maar ja, geen telefoon nummer achtergelaten

zou het dezelfde zijn, of iemand die de loterij gewonnen heeft en goed wil doen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...