Ga naar inhoud

Westfield 700pk Shelby-blok blablabla


Gast Martin Jansen

Aanbevolen berichten

Om ervoor te zorgen dat het blok niet naar binnen komt bij een aanrijding heeft hij een 1cm dikke stalen plaat als schutbord gebruikt (lekker lichtgewicht dus....):shock:

Ken je dat type Westfield niet dan?

Nieuw model, komt in Stonleigh uit; "Westfield Leopard"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Ook ik heb die man al verschillende keren aan de telefoon gehad,zocht elke keer een Westfield of Dax bec car voor te racen.

Hij wilde de eerste keer !!! dat hij in de raceklasse mee deed,iedereen laten laten zien dat hij onverslaanbaar is.Wilde de beste auto hebben,buget was niet belangrijk,had 3 busa blokken klaar liggen.

De eerste 5 minuten neem je zo iemand serieus,maar daarna denk je ga

maar door met je bla bla bla.

Zegt ook nooit hoe zijn naam is,maar het is een goed herkenbare stem.

We kennen hem dus allemaal !!

Mvg,John Kox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och mijn Hemel, daar gaan we weer....

meneer Karel was niet altijd handig, maar deze meneer kan er ook wat van hoor ik.

gelukkig heb ik niets meer te koop staan!

grtz Thomas

ps: PKprutser is dat wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

ik had hem vorige week aan de lijn

hij zij dat zijn vriend nog dit jaar mee ging rijden met ons in de ccrc met een striker en een nieuwe busa erin

hij stelde zich deze keer wel voor trouwens

jan volgens zeggen en kwam uit breda

ik heb gelijk het gekkenhuis daar gebeld :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 weken terug belde hij me ook voor de 3e of 4e keer, dit maal voor de dax rush cosworth maar hij begon gelijk over zichzelf en zn broer.

Toen had zn broer volgens hem een 1jaar oude busa in een nieuwe race striker met chroom-molybdeen chassis van 40000 euro met uitneembare rolkooi, en hij zocht ook zoiets en geld maakte niet zoveel uit.

Langs komen is teveel moeite, hij begint hele verhalen over zich zelf en zn broer

Hij kwam toen uit noord holland overigens.

Volgens mij is hij ook nog zo schizofreen als wat naast zn andere persoonlijkheidsstoornissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel dezelfde striker dus

alleen broer ipv vriend

lache man

ik zei hem recht in z'n snuffert dat we heel hard om hem moeten lachen en hem allang door hadden

hij wist uiteraard van niets maar werd ook niet kwaad of zo

toen moestie plotseling hangen :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rogier Jansen

Jeuuhh I can join the club!

:roll: .... koolstof-iets chassis, 260pk busa en zou iedereen er wel uit rijden qua specs... maar 16 augustus is ie er niet bij, want hij heeft geen EU licenties en houdt er van iemand er ff "af te tikken als ie niet doorrijdt". Twee keer tikken en bij de derde keer zou ie je gewoon de baan af rijden, zo deed ie dat "altijd".

Oh ja, na een 20 minuten begon ie of ie m'n Striker mocht kopen voor iemand anders want die had interesse in een klassiek ogende striker, maar dan voor 10.000 euro. Mischa had er ook 1 staan zei ie (totaal niet te vergelijken, maargoed) en die was goedkoper. Nou zei ik: dan koop je die bij Mischa/Speedon toch. Staat in Ede, doe m de groeten maar! Bas in Dronten kende hij ook al.

Of ga naar Harm/Furysportscars in Elsloo, die heeft ook Strikers!

Beetje jammer dat het een onbekend nummer was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is een persoon die best wat weet van kitcars.

Hij is erg vriendelijk aan de telefoon.

Hij probeert zich te profileren dmv de verzonnen extreme auto van zn verzonnen broer of vriend.

Hij woont overal.

Hij belt anoniem en noemt zn naam nooit.

Hij ontwijkt elke vraag en lult alleen zn eigen verhaal.

Ik denk dat het iemand is die in een sociaal isolement zit ofzo, of hij is volslagen geschift.

Misschien staat hij wel stiekum te dromen aan de lijn bij de CCRC aangezien hij het daar steeds over heeft.

hij leest ongetwijfeld mee dus kom anders gewoon eens langs bij de CCRC of bij mij, Mischa, of Harm, dan kan je je eigen verzonnen verhalen in werkelijkheid zien of gewoon doorfantaseren !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wed dat we hem eerdaags gaan ontdekken bij een ccrc wedstrijd

zijn stem herken ik nu heel goed

ik zal hem dan niets laten merken maar heel enthausiast meegaan in zijn verhaal........

ondertussen haal ik jullie er wel bij en bel het busje vast

zie je mijn fantasie gaat ook al goed haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rogier Jansen

Precies Bas,

Het is ook totaal geen onaardig persoon, maar je kan er gewoon niets mee. Hij weet ook veel van de auto's, of heeft zich in ieder geval goed ingelezen of veel laten vertellen. Vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tim Russell

Dus een Trol, en aandacht zoeker. Ik heb medelijdend met de persoon, want het is vast een persoonlijkheid complex, maar ik snap ook dat het vervelend kan zijn voor mensen die hem aan de lijn krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rogier Jansen

Ik vond het wel grappig en totaal niet vervelend. Het is ook leuk om mee te praten, want hij weet er wel degelijk wat van!

Alleen je hangt op en denk: mmm, beetje vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daniel le Brun

misschien wil hij mij eens bellen, ik heb nog een echte hele snelle racer:

750pk, weegt maar 350 kilo, super chassis, klaar voor de ccrc:

mijn telnr: 0900-2352989

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

tjonge

hij houd maar niet op

alweer een belletje gehad van de misterieuze koper

eerst leek het serieus en ik dacht dat ik zijn stem herkend had maar je weet nooit

beleeft blijven dus

na een poosje begon hij toch wat over zichzelf te vertellen

hij was tuner en haalde 260 pk uit een zetecje

alleen een kms en throttlebodies waren ook al voldoende voor 200+ pk's

toen wist ik het weer zeker en heb hem gevraagd waarom dat hij nou eigenlijk belde

ontwijkend begon hij weer een ander verhaal

ik heb hem toen maar snel gezegt dat maar lanks moet komen gegroet en heb opgehangen

nu ben ik benieuwd wie de volgende is met het zetec verhaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

heb hem weer aan de lijn gehad , wederom anonniem en wederom voor de strikers! Heb hem dus weer uitgenodigd bij mij en mischa, zal me benieuwen. Hij was wederom erg vriendelijk en ontvankelijk.

Hij heeft nu een Dax Rush Hayabusa.

En gewoon straal beweren dat hij me nog nooit gebeld had!

Ik heb hem nu ook geidentificeerd jawel!!

Maar ik zet dat hier niet op het forum, wil het wel met de lotgenoten hier delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...