Ga naar inhoud

Reserve sleutel fuel cap


E de Vries

Aanbevolen berichten

Mijn Westfield Sport 2000 heeft een standaard tankdop/fuel cap (conform Westfield kit). Er zit echter maar één sleuteltje bij. De sleutelmaker kan het type/merk zo niet achterhalen van de sleutel, waardoor een kopie maken lastig is. Weet iemand het merk van de sleutel? Of kan je ergens alleen een nieuwe dop aanschaffen met twee verse sleutels?

189-800x800.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kocht ooit een tweedehands trekhaak met afneembare kogel, maar (natuurlijk) zonder sleutels...

De sleuteldienst hier moest even googelen, maar binnen 15 minuten had ik 2 passende sleutels erbij! Zo snel.

In jou geval, met nog 1 sleutel aanwezig, moet het toch niet zo moeilijk zijn een paar sleuteltjes bij te maken?

Probeer eens een andere sleutelaar... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo'n tankdop. Ik kan je uit ervaring vertellen de sleutel gebruik je 3x en dan ben je er klaar mee. Ik doe er niks meer mee.

Tankdop (compleet helaas) is bij o.a. biesheuvel wel te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad een tankdop die veel voorkomt, maar losse sleuteltjes lijken lastig te krijgen. Ik ga inderdaad nog even bij andere sleutelmakers kijken. @Joey van den Bogaert jij houdt de dop dan gewoon van het slot en draait hem alleen met de lip open en dicht?

Anders zou ik een hele set moeten kopen. Denk wel dat de dop dan gewoon overgezet kan worden of zou ik dan toch de hele unit moeten vervangen? Zou eigenlijk wel een rare actie zijn voor alleen een extra sleutel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei E de Vries:

Het is inderdaad een tankdop die veel voorkomt, maar losse sleuteltjes lijken lastig te krijgen. Ik ga inderdaad nog even bij andere sleutelmakers kijken. @Joey van den Bogaert jij houdt de dop dan gewoon van het slot en draait hem alleen met de lip open en dicht?

Anders zou ik een hele set moeten kopen. Denk wel dat de dop dan gewoon overgezet kan worden of zou ik dan toch de hele unit moeten vervangen? Zou eigenlijk wel een rare actie zijn voor alleen een extra sleutel.

Ja ik gebruik alleen het lipje. Niemand weet dat de dop gewoon open is behalve seven/kitcarrijders. Met dat slotje is altijd moeilijk doen.

bij een ford focus RS mk2 zit er helemaal geen dop meer op alleen een klepje die open is. Er zit in de hals wel een beveiliging (de door mij uit duitsland geimporteerde RS).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

E de vries, wij zijn de sleutel van onze tankdop (van de Westfield) kwijt geraakt en hebben nu helemaal niks.. Wellicht kun je ons helpen om aan het juiste sleuteltje te komen? Nu kunnen we niet meer rijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi E de Vries,

Wij hebben precies dezelfde auto als jij hebt. Maar afgelopen weekend zijn we ons sleuteltje kwijt geraakt...
We krijgen de tankdop er nu ook niet af. 
Zouden we in contact kunnen komen met elkaar zodat je ons misschien kunt helpen met het kopiëren van jouw sleuteltje?
Groetjes Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...