Ga naar inhoud

Nieuw lid - Westfield Sport 2000


E de Vries

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Edwin de Vries en sinds dit weekend eigenaar van een Westfield Sport 2000. Vooral bedoeld om lekker mee te toeren en af en toe een bijeenkomst bij te wonen. Wie weet ook nog wel een rondje Midland. Maar eerst ga ik de auto aanpakken om deze qua onderhoud bij te werken en naar de zin te maken. Het betreft een Westfield Sport 2000 met een 2.0 Duratec 190 pk motor opgebouwd conform de kitspecificaties van 2004/2005. Daarnaast voorzien van KMS motormanagement systeem. De auto is afgesteld en onderhouden geweest door MB Motorsport. 

Screenshot_20190825-191448.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Stefan Ottenhof:

Welkom Edwin. Mooie auto. Wat is je woonplaats? Mijn dochter liet al foto's zie voordat je op het forum kwam. Kom je uit de buurt van Almere? 

Hoi Stefan, dank je! Ik kom inderdaad uit Almere (Buiten). Had je dochter zelf foto's gemaakt of via social media de auto gezien? Gr, Edwin 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Stefan Ottenhof:

Gekregen van je zoon. Ik woon zelf  in Almere stad. 

Ik hoorde al zoiets dat een vader van een vriendin ook een kitcar had. Leuk! Wat rij jij? Beetje je wijk in en uit te komen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...