Ga naar inhoud

Connectoren gezocht


Ad Huijgens

Aanbevolen berichten

Hoi Ad,

Ik heb al een beetje gezocht maar kon zo snel niets vinden. Als er geen weerstanden in de stekker zijn opgenomen zou je hem in theorie kunnen vervangen voor een andere connector.

Heb je de landrover dealer al geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Menno Groenendaal:

Hoi Ad,

Ik heb al een beetje gezocht maar kon zo snel niets vinden. Als er geen weerstanden in de stekker zijn opgenomen zou je hem in theorie kunnen vervangen voor een andere connector.

Heb je de landrover dealer al geprobeerd?

Nog niet Menno. Je moet ergens beginnen. Mocht je iets vinden hou ik me aanbevolen. Ik ga ondertussen ook bij de dealers informeren. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ad,

meestal staat er een nummer op de connector en het logo van de fabrikant. Je kunt ook kijken op de sensor. Het wordt meestal als set geleverd door bijv. Denso. Via het nummer is het makkelijker zoeken. Een dealer zal je waarschijnlijk niet verder kunnen helpen omdat zijnniet eeten wie de leverancier can deze kit is.

succes, Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...