Ga naar inhoud

Westfield neus


W. Willems

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een neus voor een Westfield SEIW zoals afgebeeld op bijgaande foto. Kleur is niet zo belangrijk.

Ik neem niet aan dat de standaard neus voor een Westfield zonder meer past (?). Is een standaard neus wel netjes passend te maken? Ik sta open voor ideeën.

 

IMG_20190619_201008_resized_20190620_034554256.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei W. Willems:

Heeft iemand ervaring of dit passnd te maken is? 

@Joey: verkoop je deze neus? 

Nee! Zit op een rijdende auto. Was meer als voorbeeld dat de neus die je laat zien anders is dan standaard Westfield. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de neus anders is was mij al bekend. Daar ligt ook het probleem. Als iemand een soortgelijke neus heeft of mij tips kan geven om deze neus te repareren (scheurvorming), hoor ik het graag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Tim Valk.:

Reparatie is helemaal geen probleem moest het zijn😉

Beste Tim, ik heb zelf geen kennis van polysterreparaties. Weet jij (of iemand) een hobbyist in Limburg? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei W. Willems:

Beste Tim, ik heb zelf geen kennis van polysterreparaties. Weet jij (of iemand) een hobbyist in Limburg? 

Als je tussen de adverteerders kijk zie je 1 polyester bedrijf staan en 1 in Belgie die allerlei reparaties uitvoert. Deze 2e is Tim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...