Ga naar inhoud

ALV en Trackday - 21 juli 2019 - Midland circuit Lelystad


Dirk Strikwerda

Aanbevolen berichten

Beste kitcarliefhebber,


Dit jaar combineren we de Algemene Leden Vergadering van de KCC met de trackday op zondag 21 juli op het Midland circuit in Lelystad. We hebben hierbij het volgende programma in gedachten, wat mogelijk op details nog kan wijzigen:

Programma:

09.30 – 11.00 uur Inloop met koffie en inschrijven/keuren auto’s
11.00 – 12.00 uur ALV vergadering
12.00 – 12.30 uur Lunch
12.30 – 15.00 uur Trackday vrij rijden
15.30 – 16.00 uur Sprint
16.00 – 16.15 uur Uitreiking prijzen
16.15 – 17.00 uur Borrel

Deelname aan de trackday / lid worden van de KCC tijdens de dag
De deelname aan de ALV en de trackday is gratis voor en gelimiteerd tot KCC-leden (en partner/familielid). Het enige wat we van je verwachten is dat je ook tijdens de ALV aanwezig bent als je wilt meedoen met de trackday. Type auto maakt ook niet uit, maar natuurlijk is dat een kitcar 😊. Uiteraard is rijden op de trackday niet verplicht.

Niet KCC-leden zijn van harte welkom om tijdens de dag (voor de aanvang van de ALV) tegen gereduceerd tarief (45 euro inclusief inschrijfkosten i.p.v. 55 euro) lid te worden voor de rest van het jaar en daarmee ook gratis mee te kunnen doen aan de trackday.

Trackday / sprint
De trackday wordt weer georganiseerd met medewerking van de Wimedo. Die mannen weten iedere keer weer een veilig en prachtig parcours uit te zetten, waar je lekker op je eigen tempo kunt rondbanjeren. Voldoende ruimte tussen de starts van de deelnemers garandeert dat je onderweg geen andere kits tegenkomt. Tip: zie je de gele pilonen aan de rechterkant van je auto, rij je de verkeerde kant op 😉
In de loop van de middag halen we, met hulp van vrijwilligers, het parcours weer weg en wordt er ruimte gemaakt voor een sprintje. Uiteraard alleen als je daar zin in hebt.

Stille en schone kits maken indruk en er moet ook iets op je hoofd !
Voor deelname aan de trackday zijn er wat simpele regeltjes:

  • Je kitcar moet gewoon in orde zijn, met fatsoenlijke gordels en vastzittende accu e.d. De polen van de accu moeten afgedekt/afgeplakt zijn (ducttape). Tijdens de keuring voor de ALV wordt hierop gelet.
  • Geen losslingerende  spullen in de auto !
  • Een milieu zeiltje op de parkeerplek van je auto is wel zo netjes, zeker als deze enigszins incontinent is.
  • Een helm is verplicht, ook voor eventuele passagiers.
  • 100 dB brullende monsters worden niet op prijs gesteld.

Er valt ook nog iets te winnen
Namelijk voor de mooiste auto, de snelste ronde en de snelste sprint. Verwacht alleen geen weekendjes weg of leuke spa bezoekjes….

Help wanted !
Deze dag wordt naast de Wimedo crew, mede georganiseerd door Marc Kickert, Salem Mourad en Fred en Willemien van het Midland circuit, maar daarmee zijn we er nog niet. We zoeken in ieder geval vrijwilligers:

  • Als baanpost gedurende de trackday. Leuke job. Met z’n 2’en en een walkie-talkie kun je van dichtbij aanschouwen wat de rijders allemaal uitspoken. Net zolang als je wilt.
  • Om het parcours op te ruimen ter voorbereiding op de sprint
  • Voor hand- en spandiensten.

En de BBQ dan ?
Deze keer wordt er geen BBQ georganiseerd. Omdat e.e.a. op zondag wordt georganiseerd, merken we dat deelnemers op tijd weer naar huis willen. Wel kun je gebruik maken van het aanbod van Tim Valk (zie reactie in de post hieronder); laat dat dan even weten.

Inschrijven
Je kunt inschrijven door je naam op te geven inclusief aantal personen en indien je deelneemt aan de trackday het automerk/type.

Adres Midland circuit:
Talingweg 89, 8218NX, Lelystad

Let op: zoals jullie weten ligt het circuit achter een vliegveld wat de laatste tijd nogal op het nieuws is. Voordat je op de landingsbaan (be)land(t), let op de borden !  Vanaf Lelystad ligt de afslag naar het circuit nu voor het vliegveld, vanaf Harderwijk erna.

Komt allen naar deze gezellige dag !

Deelnemers: stand per 17-07:

 

ALV2019Deelnemers-1807.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ivm de BBQ, is het geen idee om gewoon wat souvlakis te bakken met wat turks brood en sausen op het einde van de dag?

Niet te veel gedoe en zeker lekker, eventueel wil ik dat wel voorzien, moet het wel zeker weten voor hoeveel, kosten zijn hier bijna niet aan souvlakis kosten hier 0,5€, dan brood en wat sausjes, de kolen en BBQ kan ik wel zorgen voor jullie

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als de weergoden het toelaten komen we zeker af met de cobra 

maar geen track of racen

bbq is leuk maar de maandag is het weer zeer vroeg dag   en weer dik 2 uur rijden naar huis

begin augustus is het ook een groot event in denemarken et de cobra

dus we komen wel kijken en eventueel helpen aan de baan  maar moet ook even in de planning kijken van het werk

 

gr rob en sa

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Tim Valk.:

Ivm de BBQ, is het geen idee om gewoon wat souvlakis te bakken met wat turks brood en sausen op het einde van de dag?

Niet te veel gedoe en zeker lekker, eventueel wil ik dat wel voorzien, moet het wel zeker weten voor hoeveel, kosten zijn hier bijna niet aan souvlakis kosten hier 0,5€, dan brood en wat sausjes, de kolen en BBQ kan ik wel zorgen voor jullie

 

 

Hoi Tim,

bedankt voor je aanbod !  Houden we zeker in ons achterhoofd 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik hoor het wel

wij komen met 3, misschien 4 kitcars, waarvan mijn mk welke optisch klaar is alleen nog interieur, stroom en kofferklep (gepland in augustus) en voor de eerste maal zullen jullie de dutton van David zien welke volledig af in, behalve spuitwerk en kapoo, moeten wel zijn pas ingebouwde 2 liter en webers nog afstellen, dit is de dag ervoor ingepland😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dirk,

Als het droog blijft ben ik er bij en neem deel aan de trackday met mijn MK Indy.

Hopelijk blijft hij dit jaar wel rijden.

ik kom zeer waarschijnlijk alleen.

Groeten,

Eric

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2019 om 11:10 zei Joey van den Bogaert:

Waarschijnlijk aanwezig als bezoeker met pa. Rijden niet 5 dagen later moet de Westfield en Ford Focus RS toonbaar zijn als trouwauto.

Nou kerel, dan heb je toch 5 lange dagen om te poetsen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Antonie Vonk:

Nou kerel, dan heb je toch 5 lange dagen om te poetsen....

Als het zo gaat als 2 jaar geleden heb ik ook een wielscherm en wiellager nodig….:unsure: doe maar niet!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom ook af, samen met mijn zoon Emile, met de Haynes Roadster. En ook trackday voor ons aub.

Tot dan,

Wim en Emile

aangepast door Wim Gijselinckx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dirk,

Zet mij ook maar op de lijst zowel aanwezig en deelname aan Track Day.
De sprint ga ik passen. Tot Dan!!!! Ik heb er zin in!!!!
Ik ben alleen samen met Tim V. en David Roosen.

Groet David Francken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aantal deelnemers loopt gestaag op, prachtig !

Willen degenen waar nog vraagtekens staan bij deelname trackday of kitcar type, dit nog even doorgeven ?  thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hy Dirk, ook even aanmelden hier: ikzelf met de mk indy en David Roosen met een vm, totaal 5 personen, kan voor deze 5 ook lunch voorzien worden, gezien er 3 geen lid zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2019 om 10:37 zei Dirk Strikwerda:

Beste kitcarliefhebber,


Dit jaar combineren we de Algemene Leden Vergadering van de KCC met de trackday op zondag 21 juli op het Midland circuit in Lelystad. We hebben hierbij het volgende programma in gedachten, wat mogelijk op details nog kan wijzigen:

Programma:

09.30 – 11.00 uur Inloop met koffie en inschrijven/keuren auto’s
11.00 – 12.00 uur ALV vergadering
12.00 – 12.30 uur Lunch
12.30 – 15.00 uur Trackday vrij rijden
15.30 – 16.00 uur Sprint
16.00 – 16.15 uur Uitreiking prijzen
16.15 – 17.00 uur Borrel

Deelname aan de trackday / lid worden van de KCC tijdens de dag
De deelname aan de ALV en de trackday is gratis voor en gelimiteerd tot KCC-leden (en partner/familielid). Het enige wat we van je verwachten is dat je ook tijdens de ALV aanwezig bent als je wilt meedoen met de trackday. Type auto maakt ook niet uit, maar natuurlijk is dat een kitcar 😊. Uiteraard is rijden op de trackday niet verplicht.

Niet KCC-leden zijn van harte welkom om tijdens de dag (voor de aanvang van de ALV) tegen gereduceerd tarief (45 euro inclusief inschrijfkosten i.p.v. 55 euro) lid te worden voor de rest van het jaar en daarmee ook gratis mee te kunnen doen aan de trackday.

Trackday / sprint
De trackday wordt weer georganiseerd met medewerking van de Wimedo. Die mannen weten iedere keer weer een veilig en prachtig parcours uit te zetten, waar je lekker op je eigen tempo kunt rondbanjeren. Voldoende ruimte tussen de starts van de deelnemers garandeert dat je onderweg geen andere kits tegenkomt. Tip: zie je de gele pilonen aan de rechterkant van je auto, rij je de verkeerde kant op 😉
In de loop van de middag halen we, met hulp van vrijwilligers, het parcours weer weg en wordt er ruimte gemaakt voor een sprintje. Uiteraard alleen als je daar zin in hebt.

Stille en schone kits maken indruk en er moet ook iets op je hoofd !
Voor deelname aan de trackday zijn er wat simpele regeltjes:

  • Je kitcar moet gewoon in orde zijn, met fatsoenlijke gordels en vastzittende accu e.d. De polen van de accu moeten afgedekt/afgeplakt zijn (ducttape). Tijdens de keuring voor de ALV wordt hierop gelet.
  • Geen losslingerende  spullen in de auto !
  • Een milieu zeiltje op de parkeerplek van je auto is wel zo netjes, zeker als deze enigszins incontinent is.
  • Een helm is verplicht, ook voor eventuele passagiers.
  • 100 dB brullende monsters worden niet op prijs gesteld.

Er valt ook nog iets te winnen
Namelijk voor de mooiste auto, de snelste ronde en de snelste sprint. Verwacht alleen geen weekendjes weg of leuke spa bezoekjes….

Help wanted !
Deze dag wordt naast de Wimedo crew, mede georganiseerd door Marc Kickert, Salem Mourad en Fred en Willemien van het Midland circuit, maar daarmee zijn we er nog niet. We zoeken in ieder geval vrijwilligers:

  • Als baanpost gedurende de trackday. Leuke job. Met z’n 2’en en een walkie-talkie kun je van dichtbij aanschouwen wat de rijders allemaal uitspoken. Net zolang als je wilt.
  • Om het parcours op te ruimen ter voorbereiding op de sprint
  • Voor hand- en spandiensten.

En de BBQ dan ?
Deze keer wordt er geen BBQ georganiseerd. Omdat e.e.a. op zondag wordt georganiseerd, merken we dat deelnemers op tijd weer naar huis willen. Wel kun je gebruik maken van het aanbod van Tim Valk (zie reactie in de post hieronder); laat dat dan even weten.

Inschrijven
Je kunt inschrijven door je naam op te geven inclusief aantal personen en indien je deelneemt aan de trackday het automerk/type.

Adres Midland circuit:
Talingweg 89, 8218NX, Lelystad

Let op: zoals jullie weten ligt het circuit achter een vliegveld wat de laatste tijd nogal op het nieuws is. Voordat je op de landingsbaan (be)land(t), let op de borden !  Vanaf Lelystad ligt de afslag naar het circuit nu voor het vliegveld, vanaf Harderwijk erna.

Komt allen naar deze gezellige dag !

Deelnemers: stand per 16-07:

 

 

 

Ik kom naar de jaarvergadering en neem graag deel aan de trackday met mijn HKT-Seven. Aantal personen: 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...