Stefan Gysen Geplaatst: 19 mei 2019 Rapporteer Geplaatst: 19 mei 2019 Dag kitcarliefhebbers, Graag nodigen we jullie uit voor een rondrit door de Kempen. We vertrekken vanuit Overpelt en rijden over mooie Limburgse (B en NL) en Brabantse (NL) wegen. De rit gaat door op zondag 2 juni en is ongeveer 135km lang. Ontvangst bij ons thuis (Vrenenstraat 21 B, 3900 Overpelt) vanaf 9u30 voor een kopje koffie of thee. Vertrekken doen we rond 10u45 en rijden dan ongeveer 55km waar er een tussenstop voorzien is voor een lunch in "The Beacon" Waage Naak 38, Wessem. Nadien hernemen we de rit voor nog eens 80km. Einde van de rit aan de scoutsrally (Ralleylaan 3) in Neerpelt. Hier is er nog de mogelijkheid om na te praten met een drankje. Niet leden kunnen ook meedoen met de lunch maar betalen dan € 15,00 p.p. te voldoen bij aankomst in Overpelt. Voor elke deelnemend voertuig wordt er een roadbook voorzien. Opgeven via het forum of e-mail: stefan.gysen@telenet.be met vermelding "Kempenlandtrit". Graag ook de voornamen inclusief de bijrijder vermelden. Groeten, Stefan en Linda DEELNEMERS: - Harm Slegers en Marjelle - Stefan Gysen en Linda - Paul Meynen en Suzy - Jan en Paul Dufraing - Rudi Simons - Jos Aerts en Lea Peeters - Patrick van den Langenbergh en Christel - Dirk Strikwerda (onder voorbehoud) - Eric Scholte - Albers en Rob - Stefan Sanders - Koen Peeters - Cees van de Ven - Robert en Thanuttha van der Ende
R van der Ende Geplaatst: 19 mei 2019 Rapporteer Geplaatst: 19 mei 2019 even onder voorbehoud aangemeld inverband met werk lijkt me zeker een mooi ritje robert en thanuttha van der ende
Stefan Gysen Geplaatst: 25 mei 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst: 25 mei 2019 Weersverwachtingen voor 2 juni zien er goed uit. Inschrijven kan nog altijd!
R van der Ende Geplaatst: 26 mei 2019 Rapporteer Geplaatst: 26 mei 2019 helaas de gezondheid is even niet wat we willen dus we slaan even over
Stefan Gysen Geplaatst: 27 mei 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst: 27 mei 2019 Jammer, veel beterschap!
R van der Ende Geplaatst: 27 mei 2019 Rapporteer Geplaatst: 27 mei 2019 soms heb je van de dagen hier zijn we niet veel verder geweest dan 20km heen en weer terug naar een klein event in de buurt was eigenlijk wel voldoende mijn longen even en de vrouw haar schouder dus even pas op de plaat hier ik weet ik heb zeer veel moois gemist dus we zullen het wel doen met de foto's die voorbij gaan komen van afgelopen weekend gr rob
Patrick vd Langenbergh Geplaatst: 27 mei 2019 Rapporteer Geplaatst: 27 mei 2019 Hoi Stefan & Linda count us in! Greetz, Patrick & Christel
P Meynen Geplaatst: 29 mei 2019 Rapporteer Geplaatst: 29 mei 2019 Stefan, mijn vrouw Suzy zal erbij zijn alsook ons klein hondje !
Dirk Strikwerda Geplaatst: 29 mei 2019 Rapporteer Geplaatst: 29 mei 2019 Je mag mij op de reservelijst zetten; ik weet nog niet zeker of het gaat lukken.
Stefan Gysen Geplaatst: 29 mei 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst: 29 mei 2019 19 minuten geleden zei Dirk Strikwerda: Je mag mij op de reservelijst zetten; ik weet nog niet zeker of het gaat lukken. Super! Je staat genoteerd, laat me liefst voor zaterdag namiddag weten of het gaat lukken. Ik moet dan het aantal personen doorgeven voor de lunch.
E. Scholte Albers Geplaatst: 29 mei 2019 Rapporteer Geplaatst: 29 mei 2019 Hallo stefan, Ik had je een email gestuurd dat ik er ook bij ben. Heb je deze gezien? Tot Zondag. Groeten, Eric
Stefan Gysen Geplaatst: 29 mei 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst: 29 mei 2019 36 minuten geleden zei E. Scholte Albers: Hallo stefan, Ik had je een email gestuurd dat ik er ook bij ben. Heb je deze gezien? Tot Zondag. Groeten, Eric Ik heb geen mail ontvangen. Jou naam is genoteerd. Kom je alleen? Tot zondag, Stefan en Linda
E. Scholte Albers Geplaatst: 29 mei 2019 Rapporteer Geplaatst: 29 mei 2019 Hoi Stefan, Ik neem Iemand mee. Zijn naam is Rob. Gr, Eric
stefan sanders Geplaatst: 31 mei 2019 Rapporteer Geplaatst: 31 mei 2019 Op 19-5-2019 om 14:14 zei Stefan Gysen: Dag kitcarliefhebbers, Graag nodigen we jullie uit voor een rondrit door de Kempen. We vertrekken vanuit Overpelt en rijden over mooie Limburgse (B en NL) en Brabantse (NL) wegen. De rit gaat door op zondag 2 juni en is ongeveer 135km lang. Ontvangst bij ons thuis (Vrenenstraat 21 B, 3900 Overpelt) vanaf 9u30 voor een kopje koffie of thee. Vertrekken doen we rond 10u45 en rijden dan ongeveer 55km waar er een tussenstop voorzien is voor een lunch in "The Beacon" Waage Naak 38, Wessem. Nadien hernemen we de rit voor nog eens 80km. Einde van de rit aan de scoutsrally (Ralleylaan 3) in Neerpelt. Hier is er nog de mogelijkheid om na te praten met een drankje. Niet leden kunnen ook meedoen met de lunch maar betalen dan € 15,00 p.p. te voldoen bij aankomst in Overpelt. Voor elke deelnemend voertuig wordt er een roadbook voorzien. Opgeven via het forum of e-mail: stefan.gysen@telenet.be met vermelding "Kempenlandtrit". Graag ook de voornamen inclusief de bijrijder vermelden. Groeten, Stefan en Linda DEELNEMERS: - Harm Slegers en Marjelle - Stefan Gysen en Linda - Paul Meynen en Suzy - Jan en Paul Dufraing - Rudi Simons - Jos Aerts en Lea Peeters - Patrick van den Langenbergh en Christel -Dirk Strikwerda (onder voorbehoud) - Eric Scholte - Albers en Rob hoi stefan kan ik me ook nog aanmelden ? ik kom alleen . groet stefan sanders
Stefan Gysen Geplaatst: 31 mei 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst: 31 mei 2019 Voor degene die graag het GPX-bestand van de rit willen hebben. Het kan ook gedownload worden via Routeyou.com https://www.routeyou.com/nl-nl/route/view/5977682/oldtimerroute/kempenlandrit-2019 GPX-bestand staat onder het routeplan. Tot zondag, Stefan en Linda kempenlandrit-2019 (1).gpx
Dirk Strikwerda Geplaatst: 1 juni 2019 Rapporteer Geplaatst: 1 juni 2019 Helaas moet ik me afmelden. Veel plezier !
R van der Ende Geplaatst: 1 juni 2019 Rapporteer Geplaatst: 1 juni 2019 we hebben de cobra afgetankt na ons avontuurtje en we hebben er vol vertrouwen in morgen cruiscontrol even tijdelijk weer aangekoppeld dus de rit heen en weer zal stuk beter wezen voor men voetje en scheeld weer een bekeuring nu alleen nog proberen om die route in de garmin te zetten want die heeft er tot nu toe geen zin in om mee te werken gr en tot morgen rob en sa
R van der Ende Geplaatst: 2 juni 2019 Rapporteer Geplaatst: 2 juni 2019 hier vertrekken we rond 0730 vanuit terneuzen zeeuwsvlaanderen lekker rustig toeren en hopelijk rond 0945 aankomst gr rob en sa
H. Slegers Geplaatst: 2 juni 2019 Rapporteer Geplaatst: 2 juni 2019 Helaas helaas helaas, af moeten haken met een steeds slechter lopende bokkende auto. Jammer, maar gelukkig thuis kunnen geraken. Hopenlijk de overige deelnemers nog een mooie tocht gereden. Morgen maar naar de garage Stefan & Linda bedankt voor het organiseren, volgend jaar maar weer !!! grt Harm&Marjelle
R van der Ende Geplaatst: 2 juni 2019 Rapporteer Geplaatst: 2 juni 2019 we zagen jullie wel staan maar we dachten je moet eerder weg maar ok hopelijk is het een kleine storing gr rob en sa
P Meynen Geplaatst: 2 juni 2019 Rapporteer Geplaatst: 2 juni 2019 Een mooie dag met leuke, toffe mensen. Voor herhaling vatbaar ! Thx Stefan en Linda voor de mooi rit !
E. Scholte Albers Geplaatst: 2 juni 2019 Rapporteer Geplaatst: 2 juni 2019 Dank je wel Stefan & Linda voor het uitzetten van de leuke rit. Erg genoten vandaag. Groeten Eric
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.