Ga naar inhoud

projectie koplampen met knipperlicht functie en angel eyes


Lambert Smit

Aanbevolen berichten

dag allemaal, ik zoek mini komlampjes (hoe kleinere hoe mooier) met angel eyes functie, die ik ook als knipperlicht aan kan sturen, bestaat zoiets? En dan natuurlijk heel klein...

 

groeten Lambert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaan wel kleine bullet koplampen met grootlicht/dimlicht, maar zonder knipperlichtfunctie en angel eyes. Zelf heb ik deze met angel eyes, maar die zijn niet klein (150mm diameter ongeveer) en ook zonder knipperlicht. Hooguit zou je de angel eyes kunnen aansturen als knipperfunctie, maar dan heb je witte knippers ipv gele. Daarvan dacht ik dat het niet APK waardig was, moet geel of oranje zijn. Weet ik helaas niet 100% zeker uit het hoofd, maar is wel na te zoeken in de regelgeving.

Of die bullet koplampen combineren met zoiets? Óf de LED-ring in die Skyline lampen deels aanpassen cq aanvullen met gele LED's en die apart bedraden naar de knipperlichten, zou wel een werkbare optie zijn. Leuk klusje voor de winter :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Ramon dank je, op die site staan leuke spullen! het is niet voor een auto, maar voor een nieuw projectje, een Laverda 1000. Ik wil daar een carbon kuipje op maken en dan twee bullet koplampjes erin a la Paton zeg maar. angel eyes leek me een leuke toevoeging, en het zou helemaal geweldig zijn als er ook nog een knipper-functie op kon. Omdat het een motorfiets is, heb ik niets te maken met apk. aan de andere kant, knipperende koplamjes: geen hond die t ziet...

 

groeten Lambert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...