Ga naar inhoud

VM77 reservewiel + reservewielbeugel


Jurgen Henot

Aanbevolen berichten

beste kitcarfans,

ik heb in oktober vorig jaar een ongeval gehad met de VM77 (niet in fout) waarbij er iemand achteraan op me is ingereden. De VM77 werd total-loss beschouwd en als wrak verkocht.

nu heb ik thuis nog het reservewiel staan en de originele houder om hem achterop te monteren. Ook het originele stuur heb ik nog.

indien iemand interesse heeft hoor ik het graag

mvg,

Jurgen Henot

Tienen, België

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-1-2019 om 22:27 zei Stefan Gysen:

Jammer dat je niet lang hebt kunnen genieten van je VM77. Hopelijk waren er geen gewonden.

geen gewonden nee, snelheid lag laag dus impact niet zo groot. Inderdaad slechts 1 zomer van kunnen genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

enkel de spiegels (buiten en binnenspiegel) windschermpjes, autohoes, stalen remleidingen, en het stuur heb ik nog

al de rest is op de auto blijven zitten bij verkoop aan opkoper.

doe me maar een bod, heb geen idee wat ze waard zijn.

dit is wat ik nog heb liggen, samen met het reservewiel, de houder voor reservewiel, stuur en bache

WP_20190113_20_04_28_Pro.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals ik ook naar iedereen heb geantwoord,  zou ik graag liefst alles in 1 keer weghebben, 125€ voor de windschermen, spiegels, hoes, stuur, remleidingen, reservewiel, reservewielhouder, ruitenwisser, nieuwe gordelspanners, en nog wat reserveonderdelen om het dak vast te zetten ...

wel af te halen, opsturen lukt niet en is te riskant

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Op 15-1-2019 om 20:04 zei Jurgen Henot:

zoals ik ook naar iedereen heb geantwoord,  zou ik graag liefst alles in 1 keer weghebben, 125€ voor de windschermen, spiegels, hoes, stuur, remleidingen, reservewiel, reservewielhouder, ruitenwisser, nieuwe gordelspanners, en nog wat reserveonderdelen om het dak vast te zetten ...

wel af te halen, opsturen lukt niet en is te riskant

 

Beste Jurgen,

Ik heb wel interesse in deze  onderdelen. Waar woon je?

Graag tot horens.

M.vr.gr.

Alex van Dijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...