Ga naar inhoud

National Kitcar show 2019


Ramon Koch

Aanbevolen berichten

@Tim Valk. Je was in Coventry Transport Museum zie ik. Is het een mooie tentoonstelling? Wij waren vorig jaar in British Motormuseum maar vond het wat beperkt, iets teveel Jaguar uitgestald. Wij overnachten overigens in Kenilworth, Holiday Inn. Is dichtbij Stoneleigh Park (7-8km) en ik ken daar de weg een beetje (kwam er veel voor werk).

 

Voor de liefhebbers die er een uitje van maken, tijdens Bank Holiday is vaak wel iets van English Heritage te doen in oude kastelen en stadscentra. Wij doen dan 1 dag kitcarshow, 1 dag kastelentocht en 1 dagje winkelen/sightseeing. Zo is er voor iedereen wat wils.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hotel en trein geboekt om Stoneleigh te bezoeken.

Trein zaterdag 4 mei om 10:55 uur naar Folkestone.
Slapen in Ibis Coventry South Whitley.
Trein terug maandag 6 mei om 13:36 naar Calais.

Voor mensen die ook gaan en iets samen willen doen kunnen we zondag om 12:00 uur verzamelen op de JBA-stand. Is links aan de hoofdweg plaats nr 60. (onder voorbehoud. Plaats is nog niet helemaal zeker.

Gr. Ad

aangepast door Ad Huijgens
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-1-2019 om 10:35 zei Ad Huijgens:

Hotel en trein geboekt om Stoneleigh te bezoeken.

Trein zaterdag 4 mei om 10:55 uur naar Folkestone.
Slapen in Ibis Coventry South Whitley.
Trein terug maandag 6 mei om 14:11 naar Calais.

Voor mensen die ook gaan en iets samen willen doen kunnen we zondag om 12:00 uur verzamelen op de JBA-stand. Is links aan de hoofdweg plaats nr 60. (onder voorbehoud. Plaats is nog niet helemaal zeker.

Gr. Ad

Goed idee, net als 2 jaren terug, ik zal in ieder geval de gegevens van ons laatste rertaurant meenemen dat het deze keer dadelijk goed loopt👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

https://www.nationalkitcarshow.co.uk/camping_and_entertainment.php

https://www.nationalkitcarshow.co.uk/tickets.php

Harm, ik heb verschillende keren in Stoneleigh met de camper gestaan op het show terrein.  Je betaalt bij binnenkomst voor de camper en toegang voor iedere persoon. Er is ontzettend veel plaats en je kunt je dan vrij over het terrein begeven.  Ook aankopen kun je dan gemakkelijk naar de camper brengen.   Zie voorstel van Ad Huijgens om elkaar te treffen bij de JBA stand. Twee jaar geleden zijnj we s'avond gezamenlijk gaan eten. Erg gezellig. Nu zijn ook Ad en Tim weer van de partij.  Dit jaar kan ik niet van de partij zijn. Zie bovenstaande links.

Veel plezier

Jan

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harm kamperen kan op het terrein  rechts aanhouden richting de 4 x 4 mannen  en richting de grote mensen camper plaatsen [stadsbussen en uitschuifbare campers ]   aan je rechterhand zijn op een gegeven moment caravans enz enz . daar heb je ook stroom [ paddestoelen ]. 

Wassen en douchen kan maar dat is verre van luxe  daar word je weer een klein manneke van zeg maar . 

Ik dacht twee toilet/ was gebouwtjes op het hele  terrein .

Maar tegenover de zaal waar s`avonds muziek is [ hardrock] daar zit een toilet /was ruimte voor een grote hal er tegen aan zeg maar . die weten niet veel mensen te vinden daar kun je nog wel eens lekker warm douchen  verwacht ook daar geen luxe maar wel warm water .    succes   

  Gr Willem   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook weer een kcc stand daar kan je camperen. Ooit stonden we er met 20 man nu jaarlijks volledig leeg maar hij staat er....Terrein op rechts en dan 2e pad links geloof ik.  Heb nog gratis opbouwkaart voor de zaterdag

aangepast door B.Klaaijsen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...