Ga naar inhoud

countach kitcar met nl kenteken 1977


R van der Ende

Aanbevolen berichten

hierbij bieden we onze countach aan die al wat jaartjes zit te wacht op tijd die ik helaas niet heb
de wagen heeft een nederlands kenteken van 1978 en de blauwe platen zitten nog in het plastiek
de wagen is voorzien van een rover v8 blok van wat ik weet dat deze goed is de motor s gekoppeld aan een r5 turbo transaxle bak
we deze zover opgebouwd zodat we nederlands kenteken konden regelen bij de rwd
de wagen is op de aanhanger naar de rdw geweest en daar is alles nagelopen zoals chassis nummer en afkomst
wat er moet gebeuren is remmen bekabeling en nieuwe banden
de wagen word elke jaar netjes geschorst

de wagen staat zeker niet in de weg dus vandaar de prijs

eventueel brengen kan  nadat de betaling en overschrijving compleet is gedaan

als je vragen hebt dan kan je dit gewoon prive doen rvanderende@zeelandnet.nl of met pd of gewoon bellen naar onze trouwe nokia 6310 +31650264083

op de link hieronder staat eigenlijk het zelfde maar dan met al de foto's die we ongeveer hebben ervan

 

de wagen staat gewoon thuis naast onze andere wagen

 

https://www.tweedehands.nl/autos/lamborghini/countach/countach-1977-te-koop-kitcar-469158267.html?utm_content=link&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=omhoogbel&utm_medium=email

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Rob, dit is wel heel leuk. Is schitterend om hier met een aantal leerlingen aan te gaan sleutelen om hem weer op de weg te krijgen.

Zal er eens over na gaan denken. Moet dan natuurlijk wel op Croix zijn vuurdoop krijgen.

 

Groet,

Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

het ergste is al gebeurd van alle kitcars  en dat is een kenteken wat klopt  en nu staat de wagen te wachten op afbouwen en alleen een apk nog

want ik  wil dat alle wagens die hier staan een geldig kloppend kenteken hebben

 

we zijn toen met john kox samen naar de rdw geweest  en daar hadden we 4 rdw keurmeesters die wel leuk vonden om dit voertuig te bestuderen

was een top dag

Link naar reactie
Delen op andere sites

op dat gebied  is het gelukkig allemaal mijn afdeling

het is dat de tijd totaal ontbreekt  anders was ik er alang aan begonnen

ben nu de cobra aan het upgraden naar een holley sniper  en meer zaken

 

en dat is 1 van de 3 wagens die voorgaan  dus de countach  blijft rustig slapen onder zijn dekentje naast de dax-rush

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

https://www.tweedehands.nl/autos/lamborghini/countach/countach-1977-te-koop-kitcar-469158267.html?utm_content=link&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=omhoogbel&utm_medium=email&fbclid=IwAR2j3ILUBFh4RZc3fSYHn5aJJt05KMyaGtGfKSa3K9Qjgubx_sucotmtKUQ

hier staat hij ook te koop met meer foto's

gr rob en sa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...