Ga naar inhoud

Turbo!


Paul van de Kant

Aanbevolen berichten

Hi All,

Heeft iemand ervaring met het opbouwen van een turbo op een Westfield? De huidige 1.6 motor is leuk, maar ik ben opzoek naar meer power. Ik heb al begrepen dat als je naar een 2.0 liter wil gaan dat je behoorlijk in de buidel moet tasten als het gaat om om herkeuren. 

Zijn er bedrijven waar mensen ervaring hebben op gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedkoop gaat de zon op en omkeuren moet je in beide gevallen toch.  Als je auto niet al te jong is kost dat keuren bijna niets . Hangt allemaal af van je bouwjaar. Vermogenswens is ook bepalend voor je strategie. Soms is het goedkoper een andere auto te kopen die voldoet aan je eisen en je huidige te verkopen dan om geld te steken in tunen want je vervalt van het een in het ander als je het betrouwbaar wilt houden. Als je die vragen moet stellen is dit iets om over na te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel mannen voor de reacties.

@Menno Groenendaal, dank je wel voor de link! Ik ga hier maar eens goed snuffelen. Ik had nog niet nagedacht over een compressor 🙃

 @B.Klaaijsen, dat is altijd de afweging. Ik ben nu namelijk dik tevreden met mijn auto. Het zou alleen een wens zijn. Want ik begrijp goed dat als je de motor aanpast, je ook weer naar de remmen, koeling etc moet kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...