Ga naar inhoud

Toertocht Duitse Eiffel


Richard Aerdts

Aanbevolen berichten

Zondag 9 september is er in het Zuiden (Voerendaal) een toertocht voor Supercars. Startend in Voerendaal Limburg en eindigend op de Nurnburgring.

Ik heb even met de organisatie gesproken en het leek me een leuk event.

Dus voor de Zuiderlingen die zich vervelen, laat je zien inschrijving om 10.00 uur met koffie en Vlaai. Start is vanaf 11.00 uur. gebruik Google even want ik ga niet bemiddelen.

Ga waarschijnlijk wel meerijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de gegevens even erbij gezocht, leek me wel zo handig (mailadres en telefoonnr. van Bas Jussen heb ik verwijderd.)

Zelf ga ik wellicht even kijken. Ik weet bog niet of ik ga meerijden.

Zondag, 9. september

10:00 – 19:00
 
Ransdalerweg 2
Ransdalerweg 2, 6367 GR Voerendaal, Nederland
 
Beschrijving: Georganiseerd door: Bas Jussen Toerrit voor sportwagens/roadsters vanuit het Zuid-Limburgse heuvelland naar het Duitse Eifelgebied. Tussen 10:00 en 11:00 uur verzamelen alle auto's zich op de Ransdalerweg 2 in Voerendaal, met koffie en Limburgse vlaai voor iedereen. Vanaf 11:00 uur kunnen de wagens vertrekken. Er is een kortere route (ca. 180 km) en een langere route (van ca. 260 km) waarin ook de Nurburgring als rustpunt is opgenomen. Kosten bedragen 20 euro per auto (ongeacht het aantal inzittenden). Vooraf aanmelden is gewenst maar niet verplicht. Betaling dient contant en gepast plaats te vinden bij de start.
 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deels off-topic: Ransdalerweg 2 is alleen vanaf de Valkenburgerweg (Voerendaal/Klimmen) bereikbaar. Ransdalerstraat wordt opnieuw geasfalteerd (al een jaar.....zonder overdrijving) en vanuit Ransdaal/Schoonbron dus niet bereikbaar.

Aan te raden route: Klimmen of Voerendaal. Via A79, afslag Voerendaal en aan de T-splitsing rechtsaf.

Maar in principe zou elke navi dit correct moeten doen, dus mijn uitleg doet mss niet 100% ter zake. Nog even denken of ik me wil....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...