Ga naar inhoud

starter


A Van De Walle

Aanbevolen berichten

16 uur geleden zei A Van De Walle:

Ok bedankt Dirk

was het goede kwaliteit?

Ga ook eens uitkijken naar jongere starter....van 0,8kw naar 1.4kw (krachtiger)maar wel duur!!

Doet het prima !  Maar waarom wil je een zwaardere starter ? Als ie er warm wat moeite mee heeft, staat waarschijnlijk je ontsteking wat te vroeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijn crossflow een tijdje (lees paar weken) niet gedraaid heeft, komt er uit de motorkap geen ‘Spirit of ecstacy’ tevoorschijn, maar een opgestoken middelvinger. Kost minstens 6 en meestal 10 start pogingen om de steenkoolcentrale op gang te helpen.

Maar e.e.a. hangt nogal af van de gemonteerde accu. Ik heb een ouderwetse loodaccu die de boel goed rondtrekt. Observaties over kitcars met gelaccu’s leert dat die er een stuk meer moeite mee hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exact dezelfde ervaring hier. Welk type accu en hoe nieuw, maakt een wereld van verschil.

Daar komt nog bij dat ik ook minimaal 10x het gaspedaal langdurig moet indrukken om de kerosine naar én in de gasfabriekjes te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als de centrale er dan eindelijk zin in heeft dan heb je wel wat. Ik heb heel veel plezier van mijn striker met Kentblok gehad. Simpele techniek die makkelijk zelf te onderhouden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...