Ga naar inhoud

Voorstellen


Alex Dekkers

Aanbevolen berichten

Hey allemaal, ik zal me ook even voorstellen!

Ik ben Alex Dekkers, woonachtig in Etten-Leur in het mooie Brabant met mijn gezin (vrouw, 2 zonen, en een hond). Ik heb 2 weken geleden mijn eerste kitcar aangeschaft na een lange zoektocht. In 2016 ben ik gestopt met motorrijden na een bijna fataal ongeval, en ik hoop nu voldoening te halen uit deze nieuwe hobby! Ik hoop snel meerdere liefhebbers te ontmoeten!!

Grtzzz,

Alex

Robin Hood 5.png

Robin Hood 3.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Alex, gezellig dat er weer eens iemand uit mijn buurt  ( Breda ) komt!, we zullen elkaar zeker ergens gaan treffen. Mijn hobby was ook een totaal andere soort auto, maar ik kan je zeggen, deze voldoet ook prima aan de fun factor.  Wij hebben een VM77 Cosworth. Het is een gezellige club met heelveel kennis van ons soort karretjes waar je met al je vragen terecht kunt.

We gaan elkaar zien. Mvg. Ad & Annelies Coertjens 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ad coertjens:

Welkom Alex, gezellig dat er weer eens iemand uit mijn buurt  ( Breda ) komt!, we zullen elkaar zeker ergens gaan treffen. Mijn hobby was ook een totaal andere soort auto, maar ik kan je zeggen, deze voldoet ook prima aan de fun factor.  Wij hebben een VM77 Cosworth. Het is een gezellige club met heelveel kennis van ons soort karretjes waar je met al je vragen terecht kunt.

We gaan elkaar zien. Mvg. Ad & Annelies Coertjens 

 

Dank je Ad en Annelies!

Leuk zeg, hier uit de buurt!! Ik dacht hier in de buurt nog nooit een S7 "live" gezien te hebben, maar op mijn eerste rit kwam ik er al 2 tegen hahaha. 1 tussen Etten-Leur en Breda, en 1 nabij Zevenbergen.

Ik voel me er qua rijden al aardig in thuis, en haal er nu al veel plezier uit. De komende winter wil ik hem een goede opfrisbeurt geven, en waarschijnlijk een andere kleur ... en wat "pimpen" uiteraard (stiekum al zoekende naar een chrome luchtfilter wat boven de kap uitsteekt in plaatsvan de huidige spons)

Grtzzz, Alex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Robin Hood S7 (of Sierra 7 zoals ie bij mij op kenteken staat). Heb ik nog als toekomstig project op de garagezolder staan :huh:

@Alex: welkom. Standaard zit in de voorwielophanging de reactie/torsie arm van een Sierra. Deze zit onder de RB onder een andere hoek gemonteerd dan op de Sierra. In Engeland zie je vaak dat deze vervangen wordt door een stangen met kogelkoppen. Schijnt de wegligging ten goede te komen. Ik heb er ergens tekeningen van liggen, maar waar ook alweer ? <_<

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Bas Braams:

Welkom Alex. Wat voor Seven is dat? 

Thnxx, en idd zoals Dirk zegt: een Robin Hood S7

19 uur geleden zei Dirk Strikwerda:

Een Robin Hood S7 (of Sierra 7 zoals ie bij mij op kenteken staat). Heb ik nog als toekomstig project op de garagezolder staan :huh:

@Alex: welkom. Standaard zit in de voorwielophanging de reactie/torsie arm van een Sierra. Deze zit onder de RB onder een andere hoek gemonteerd dan op de Sierra. In Engeland zie je vaak dat deze vervangen wordt door een stangen met kogelkoppen. Schijnt de wegligging ten goede te komen. Ik heb er ergens tekeningen van liggen, maar waar ook alweer ? <_<

 

Thnxx!!

Mocht je de tekening vinden houdt ik me aanbevolen! ;-))

10 uur geleden zei Peter van Oosterhout:

Aha dus jij was die Seven die wij pas zagen rijden in Rijsbergen! ;-)
Welkom en veel plezier er mee Alex!

Vrgr. Peter van Oosterhout
(net kitcarloos geworden)

Thnxx!!

Rijsbergen kan kloppen want daar kom ik eigenlijk vandaan ... ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ramon Koch:

Welkom Alex, een hele spannende en interessante hobby heb je gekozen :)

Mocht je eens in het Zuid-Limburgse Heuvelland komen, doe dan een berichtje. Kunnen we eens samen rijden.

Hoi Ramon,

Dank voor de uitnodiging, ga ik gebruik van maken!!

Grtzzz, Alex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alex, welkom. Hier een westfield bouwer uit Breda! Leuk dat er steeds meer rijders bij komen in de buurt van Breda. Misschien binnenkort een mini meeting op mn oprit organiseren? ;) Vandaag kwam er voor de 4e keer een gele westfield door de straat bij mij (Rithse straat Breda) Ik zwaaide maar rijder reed door misschien iemand van hier????? Wie weet iemand die dit leest???

 

Kortom, kom gerust een kennis maken. 👍🏼👍🏼

aangepast door Vincentstalpers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-9-2018 om 08:44 zei Dick Geys:

Hallo Alex, ik denk dat wij jou tegen kwamen in onze Dax Rush.

Groeten Dick

DSCN2884.JPG

Hey Dick, ik denk jouw inderdaad gezien te hebben tussen Etten-Leur en Breda! Mooi hoor!!

8 uur geleden zei Vincentstalpers:

Hoi Alex, welkom. Hier een westfield bouwer uit Breda! Leuk dat er steeds meer rijders bij komen in de buurt van Breda. Misschien binnenkort een mini meeting op mn oprit organiseren? ;) Vandaag kwam er voor de 4e keer een gele westfield door de straat bij mij (Rithse straat Breda) Ik zwaaide maar rijder reed door misschien iemand van hier????? Wie weet iemand die dit leest???

 

Kortom, kom gerust een kennis maken. 👍🏼👍🏼

Hey Vincent, dank voor de uitnodiging ... ga ik gebruik van maken! Rithsestraat ken ik zeker wel hahaha.

Opvallend dat er toch wel verschillende sevens rondrijden hier in de buurt, had er vóór mijn aanschaf nog geen zien rijden hahaha. Het idee van een mini-meeting spreekt me wel aan hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
15 minuten geleden zei Jimmy de Tree:

Welkom.. Ik kom uit Roosendaal en heb een Robin Hood S3A uit 1998, die ik afgelopen maandag (eindelijk) doro de RDW keuring heb gekregen :)

Hoi Jimmy, thnxx! Roosendaal ... dan gaan we elkaar zeker tegenkomen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Inmiddels weer een hele tijd verder, veel veranderd! De "rode" Robin Hood veranderde naar mat-zwart, is daarna een beetje per abuis verkocht aan een Fransman ... en een volledig zwarte Robin Hood is weer aangeschaft. Afgelopen maanden groot onderhoud aan gedaan, en optisch eea verfraaid ... helemaal klaar voor een nieuw seizoen!!

 

IMG-20200308-WA0004.jpg

IMG-20200307-WA0002.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Paul van de Kant:

Zit er netjes Alex! Is de auto links of rechts gestuurd?

Hoi Paul, dank je!! De auto is gelukkig rechts gestuurd, ik heb daar namelijk bewust naar gezocht. De vorige was ook RHD, en ik vind het erg leuk om iets "anders als anders" op de weg te hebben ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2020 om 09:39 zei Alex Dekkers:

Hoi Paul, dank je!! De auto is gelukkig rechts gestuurd, ik heb daar namelijk bewust naar gezocht. De vorige was ook RHD, en ik vind het erg leuk om iets "anders als anders" op de weg te hebben ;-))

Met een dergelijke auto val je sowieso op in positieve zin, of een rechtsgestuurde auto daar dan nog wat extra’s aan toevoegt betwijfel ik. Het lijkt mij eerder onhandig en gevaarlijker dan een linksgestuurde auto. Dat je daar bewust naar gezocht hebt verbaasd me, ik denk wel dat de prijzen van de rechtsgestuurde auto’s wat vriendelijker zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei hilberink.g:

Ziet er mooi uit Alex .

Heb je zelf de achter spatborden verbreed .

Is een stuk breder dan mijn Robin Hood. 

Gr Gerrit 

20190701_181050.jpg

Thnxx Gerrit! Nee ik heb ze zelf niet verbreed, deze breedte had hij al bij aanschaf ... is niet origineel Robin Hood volgens mij, mijn vorige was ook een smallere variant!

16 uur geleden zei Francesco De Stefano:

Met een dergelijke auto val je sowieso op in positieve zin, of een rechtsgestuurde auto daar dan nog wat extra’s aan toevoegt betwijfel ik. Het lijkt mij eerder onhandig en gevaarlijker dan een linksgestuurde auto. Dat je daar bewust naar gezocht hebt verbaasd me, ik denk wel dat de prijzen van de rechtsgestuurde auto’s wat vriendelijker zijn.

Dat opvallen klopt wel, maar ik vind RHD gewoon erg leuk rijden. Qua prijzen maakt het elkaar allemaal weinig, er zijn er alleen meer RHD beschikbaar als LHD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...