Ga naar inhoud

Voorstelrondje


Dick van Wingerden

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Sinds een week ben ik de nieuwe eigenaar van de kitcar van een forumlid hier. Benieuwd of jullie hem herkennen.... Voor mij is het een volledig nieuwe wereld, de kitcar. Al jaren met met een schuin oog gekeken naar Westfield achtige auto's, dat wel. En nu eigenlijk vrij plotseling de stap genomen om een zelf één aan te schaffen. Wat een ervaring, zo'n auto te rijden en in bezit te hebben! Ik hoop hier veel te kunnen leren en in contact te komen met mensen die meer ervaring hebben dan ik. Want dat maakt het alleen maar leuker.

Groet,

Dick

20180606_183024-1396x781.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dick, prachtige auto!

Vanmorgen hadden we een kleine meeting in Wilp en 8 juli kun je met je auto een dagje het circuit op.

De jaarlijkse KCC Trackday is echt een aanrader om je auto beter te leren kennen. Dit moet je meemaken....!!!

Zie onderstaande link met een video impressie. 

15 juli staat een overigens een prachtige tocht gepland, onder leiding van Germ Hesselink.

Ook deze tochten zijn supergaaf om kennis te maken met andere clubleden en samen een stukje te rijden.

Als je nog geen lid bent, wordt even lid, voor eenmalig €25,- inschrijfgeld + € 60,- per jaar, krijg je als bonus ook nog eens 4x per jaar een schitterend clubblad.

Je kunt ons ook vinden op Facebook, meld je even aan ;-) https://www.facebook.com/groups/kitcarclub/

We zien je snel!

Groet,

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...