Ga naar inhoud

Notulen ALV 2018


Fabian Snijders

Aanbevolen berichten

Ik vrees als je het clubblad niet meer op papieren versie maar alleen in pdf vorm zorg, jullie nog meer leden gaan verliezen

Ikzelf ben pas lid geworden van de nederlandse auto..., weet zelfs de naam niet meer van de club of vereniging, dus niet van het gebeuren maar puur voor het tijdschrift wat ze voorzien,

ook heb ik al enkelle malen doorgegeven dat ik 2x boekjes ontvang: 1 voor lid en 1 bundel voor sponsor wat toch een verzendkost is maar veranderd niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tim Valk.:

Ik vrees als je het clubblad niet meer op papieren versie maar alleen in pdf vorm zorg, jullie nog meer leden gaan verliezen

Wij, Tim, wij. ( Of ben je geen lid meer? ) Het geeft ook maar weer eens aan hoe belangrijk het is, als lid van de KCC, om aanwezig te zijn tijdens een ALV. Dan heb je de ruimte je zegje te doen en ( eventueel via stemmen ) te beslissen over o.a. het clubblad.

Vanwege jouw status als adverteerder krijg je meer dan één exemplaar. Die kan je dan weggeven aan klanten. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hy, ben er elk jaar geweest hoor maar kon deze keer geen verlof krijgen, en het was alleen een raadzame tip voor jullie of ons😬, de toekomst zal uitwijzen als het een juiste keuze is of niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens Tim. De papieren versie zal voorlopig nog wel blijven bestaan want er is n.l. nog niet gekozen. En nogmaals, niet het bestuur, maar de leden zullen uiteindelijk een keuze moeten maken.

Voor zover ik heb begrepen is het bestuur voorstander van de papieren versie en zo ook het redactieteam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tim,

De manier waarop wij de kits4all verzenden naar leden/adverteerders is per saldo de goedkoopste manier. Vandaar de keuze om de bundel van 4 exemplaren (adverteerder) en het ledenexemplaar afzonderlijk te versturen.

Met vriendelijke groet,

Peter 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...