Benoit Lemage Geplaatst: 13 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 13 april 2018 Ik heb een westfield op een parkeerplaats gezien met een leuk rechthoekig regenscherm, die heel het interieur beschermde bij eventuele regen. Heeft er iemand een idee waar ik dir zou kunnen vinden? Groetjes Quote
Stefan Gysen Geplaatst: 13 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 13 april 2018 Mijne komt van www.impliva.nl. Falcone duo-paraplu http://www.impliva.nl/NL/Unieke paraplu/Duoparaplu/-/-/Falcone® duo-paraplu/a?action=detail&artcode=TW-3-8117&aspath=787_798_915_916&astab=Unieke paraplu Quote
Benoit Lemage Geplaatst: 13 april 2018 Auteur Rapporteer Geplaatst: 13 april 2018 Dag Stefan, bedankt voor je reactie. Als ik op de site ga, zie ik dat deze per 25 verpakt zijn... Quote
Ben Ubaghs Geplaatst: 13 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 13 april 2018 Ik heb hier destijds besteld: http://www.parapluwebshop.nl/duo-paraplu-opvouwbaar.html Was toen wel een andere type, dus goed naar de afmetingen kijken Quote
W vd Knaap Geplaatst: 13 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 13 april 2018 Heb vandaag in den haag een rode westfield gezien. Mooie auto met n superstrak afdeksysteem. Misschien dat die hier lid is... zag er zeer ingenieus uit. Twijfelde nog om er een foto van te maken. Zal je altijd zien.. Quote
E. Scholte Albers Geplaatst: 13 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 13 april 2018 Ik heb de mijne gekocht bij SSCN. sevenclub.nl Quote
Stefan Gysen Geplaatst: 13 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 13 april 2018 9 uur geleden zei Benoit Lemage: Dag Stefan, bedankt voor je reactie. Als ik op de site ga, zie ik dat deze per 25 verpakt zijn... Ik denk wel dat je ze los kan kopen. Je kan altijd eens contact met hun opnemen. De kostprijs zie ik niet staan op de site. Mijne paraplu heb ik van de vorige eigenaar gekregen toen ik de VM kocht. Hij had die ook gekocht bij SSCN. Quote
Francesco De Stefano Geplaatst: 15 april 2018 Rapporteer Geplaatst: 15 april 2018 @W vd Knaap: de eigenaar werkt bij Bernard Sanders in de Binckhorst. Ik heb hem toevallig die dag gesproken. Ook hij zit hier op het forum.... (Alleen zijn naam. Euhhh), maar een Google actie en je weet hem te vinden. suc6 Quote
Martijn Wanders Geplaatst: 5 mei 2018 Rapporteer Geplaatst: 5 mei 2018 Goede dag heren dat is inderdaad mijn rode Westy. Het regen scherm is van Soft bits for Sevens ook maken zei een fantastisch halfhood. Quote
Koen Peeters Geplaatst: 7 mei 2018 Rapporteer Geplaatst: 7 mei 2018 De onze komt van www.parapluwinkel.nl, is rechthoekig en zit in de hoek achter de passagiersstoel klaar gebruik bij een onvoorziene stortbui. Quote
Williamal Geplaatst: 17 december 2021 Rapporteer Geplaatst: 17 december 2021 Wat grappig om zo deze paraplu te gebruiken. Een goede paraplu is altijd handig, ook voor zulke situaties. Je kan ook eens verder kijken, want onze grote paraplu is een xxl versie en die hebben wij besteld via www.paraplu-point.nl en dan bij golfparaplu's of zoiets :) Quote
Rudie Heikens Geplaatst: 29 december 2021 Rapporteer Geplaatst: 29 december 2021 Is een rechthoekig model, zwart met Sevenlogo's. Past precies over een Seven en staat erg mooi. Nog steeds verkrijgbaar via de Sevenclub... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.