Ga naar inhoud

APK keuring


ad coertjens

Aanbevolen berichten

Hallo, praatje APK. vorig jaar heb ik onze VM77 ver van huis moeten brengen voor een APK, namelijk naar Riel, dat ligt tussen Tilburg - Eindhoven, richting Belgie, terwijl ik uit Breda kom. Dit jaar heb ik de auto laten keuren bij Van de Kruysdijk in Prinsenbeek, 4 km van mij vandaan. Men heeft daar remtest rollen in de vloer, dus hoeft er niet mee gereden te worden, wat ik altijd 'n ding vond, als je hem dan op ging halen stonden er altijd meer km op dan je verwachte, de brug is laag genoeg voor ons soort auto's, alles vlot en goed verlopen, ik schrijf dit als tip voor bezitters van een Kitcar uit de omgeving van Breda, de kosten waren € 25,-

Mvg. Ad Coertjens 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag er altijd gewoon bij zijn, maak ondertussen een gezellig praatje met de keurmeester. Mag zelf de remmentest doen en hem daarna op de brug rijden. 

Bij de bandenboer, 2 km van huis. Toffe mensen, lekkere koffie. (€19,95)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rudie. Ook goed natuurlijk, Waar is die bandenboer, ook in Breda ? Ik kon er ook bij blijven , dat was geen probleem, en nog gezellig ook, goed te weten dat er garage's zijn met ervaring van deze auto's. Kom jij ook uit Breda ?

mvg. Ad C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals al vaker ter sprake is gekomen: zoek een keurmeester met hart voor kitcars. De garage waar ik ga, daar bouwt de keurmeester zelf kitcars. En voor de prijs van de APK krijg ik een schat aan informatie en leuke verhalen. Daar blijf ik ook bij de auto en doe remtest, verlichting en signalen zelf mee. Gaat gewoon makkelijker met z'n tweeën . Ben ook wel eens elders geweest, werd uiteindelijk wel goedgekeurd. Maar veel "gedoe" gehad. Opplakfan voor de ontwaseming van de voorruit werd ineens in twijfel getrokken en met "Vooruit dan maar, komt tóch geen steekproef" goedgekeurd. Dan rij ik net zo lief een half uurtje verderop, beetje lachen, ouwehoeren en keuren(wat 100% serieus gedaan wordt!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een steekproef controleur zij ooit tegen mij,, laten we kijken of we deze auto goed kunnen keuren,, afkeuren kan altijd. als je maar lang genoeg zoekt. Ken de regels en ga in beroep. 80%van de gevallen krijgt de klant gelijk. Keurmeesters zijn geen boemannen alleen bang voor strafpunten. Zij worden 3x gekontroleed 1x klant 1x baas 1xRDW praatje en uitleg met de regelgeving er bij doet wonderen. Gr stefan

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei ad coertjens:

Hallo Rudie. Ook goed natuurlijk, Waar is die bandenboer, ook in Breda ? Ik kon er ook bij blijven , dat was geen probleem, en nog gezellig ook, goed te weten dat er garage's zijn met ervaring van deze auto's. Kom jij ook uit Breda ?

mvg. Ad C.

Nee, ik kom uit Zwollywood ad IJssel, dat ligt een eindje verderop...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...