Ga naar inhoud

dashboard aanpassen


Aanbevolen berichten

Hallo

ik heb een sylva striker,

nu wil ik er een digidash 2 gaan plaatsen.
allen wil ik het in het midden van het dashboard gaan plaatsen ter hoogte van de tunnelbak maar is het probleem dat het daar niet recht is.

weet hier  iemand als er toevallig anders dashboards zijn die in een sylva striker passen?
of hebben jullie betere ideeen?

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jij hebt dus een standaard Striker dash er in die zijn er in twee soorten met en zonder " handschoenen vakje" 

deze zijn allebei van polyester gemaakt, de enigste manier is om het dash zelf te veranderen met polyester maten en hars en dan

weer spuiten, de dash zonder " handschoenvakje " is dan het makkelijkste om te veranderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn Striker zat toen ik 'm kocht een vlakke alu plaat. Dat is makkelijk te bevestigen op het chassis links en rechts en op de balkjes rond de middentunnel. Wel zit e.e.a. wat verder van je af. Sylva had inderdaad een dashboard met een 'handschoenenvak'. RAW heeft dat dicht gemaakt en er RAW Striker in geprint. Beide dashboards hebben een verhoging waar de kleine meters in kunnen. Dat belet je om een Digidash precies in het midden te zetten. Ik heb overigens het handschoenending van het Sylva dashboard vlak gemaakt.

 

IMG_1071.JPG

IMG_0245.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...